Jump to content

Vuurwerk


ImagineerBram

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een brandende vraag over het vuurwerk van de nieuwe update. Als ik het losse vuurwerk eenmaal heb gekocht (dus niet de launcher) kan ik deze dan permanent blijven gebruiken? Of voor een gelmimiteerde tijd?

Alvast bedankt :)

Mvg,

Bram

Link to comment
Delen op andere websites

You will be able to use any Fireworks or Firework Launcher ammo still in your inventory after the expiration date, but you will not be able to purchase any additional Fireworks or Firework Launcher ammo after that date. The Firework Launcher will remain in your inventory but you will not be able to select it once you have run out of ammo

Dus je kan het na de update nog gebruiken maar je kan geen nieuwe ammo meer krijgen.

Als je ammo op is dan worden de wapens onbruikbaar helaas.

Op=op dus :)

Veel ammo inslaan, en af en toe gebruiken bij leuke gelegenheden!

Link to comment
Delen op andere websites

You will be able to use any Fireworks or Firework Launcher ammo still in your inventory after the expiration date, but you will not be able to purchase any additional Fireworks or Firework Launcher ammo after that date. The Firework Launcher will remain in your inventory but you will not be able to select it once you have run out of ammo

Dus je kan het na de update nog gebruiken maar je kan geen nieuwe ammo meer krijgen.

Als je ammo op is dan worden de wapens onbruikbaar helaas.

Op=op dus :)

Veel ammo inslaan, en af en toe gebruiken bij leuke gelegenheden!

Helaas, bij de firework launcher is het maximum 20. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...