Jump to content

[PS3] Car Meet


ceasarr70

Recommended Posts

ik ga nu op dit moment een car meet hosten

een paar regels

:niet killen

:je gedragen

; geen supercars

;niet crashen

; headset is niet nodig maar maakt alles leuker mijne is kapot dus ik maak een chat via de ps3

; niet in halen bij het touren

hoe je gekikt kan worden

; door te killen

; heel vervelend te zijn

; door muziek af te spelen door je headset

; door te snel te rijden tijdens de tour

; door politie te brengen bij onze meet spot

ik wil een volle lobby maakt t leuker

we gaan drag racen met verschillende car classes

chillen bij een parkeerplaats/parkeergarage

mijn PSN is ; pa-killer72 voeg me snel toe want vol is vol als je me toevoegd stuur dan een berichtje met car meet zodat ik weet dat je wil meedoen met de car meet

ik hoop dat ik veel van jullie ga zien

tot zo (ik ga nu een invite only session doen duss wees snel)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel erg (letterlijk) last minute dat je hiermee komt, vindt je niet? Niemand heeft zich hierop voorzien dus ik zou niet rekenen op veel deelnemers.

nou ik zou je zeggen gisteer op de engelse forum is et wel gelukt veel deelnemers
Link to comment
Delen op andere websites

nou ik zou je zeggen gisteer op de engelse forum is et wel gelukt veel deelnemers

Dat komt dan omdat ze daar met een andere tijdszone zitten, het is daar wat later of vroeger dan hier.
Link to comment
Delen op andere websites

Wel erg (letterlijk) last minute dat je hiermee komt, vindt je niet? Niemand heeft zich hierop voorzien dus ik zou niet rekenen op veel deelnemers.

nou ik zou je zeggen gisteer op de engelse forum is et wel gelukt veel deelnemers

Maar jammer genoeg is dit geen Engels forum en ik sluit me dan ook volledig bij Swede_Demon aan. Als je een meeting organiseert is het slim om dat een paar dagen van tevoren te doen zodat mensen weten wat ze eventueel te wachten staat. Natuurlijk moet je zelf weten hoe je een meeting organiseert, maar ik geef hier alleen een tip. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Wel erg (letterlijk) last minute dat je hiermee komt, vindt je niet? Niemand heeft zich hierop voorzien dus ik zou niet rekenen op veel deelnemers.

nou ik zou je zeggen gisteer op de engelse forum is et wel gelukt veel deelnemers

Maar jammer genoeg is dit geen Engels forum en ik sluit me dan ook volledig bij Swede_Demon aan. Als je een meeting organiseert is het slim om dat een paar dagen van tevoren te doen zodat mensen weten wat ze eventueel te wachten staat. Natuurlijk moet je zelf weten hoe je een meeting organiseert, maar ik geef hier alleen een tip.

bedankt dan voor de tip gister had ik mijn eerste meeting geoorganiseerd dus je weet toch ik weet nog niet zo goed hoe t werkt ben ook nog maar 14 en ik wilde heel graag een keer met een car meeting meedoen of organiseren dus ja maar bedankt voor de tip
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals forumleden hierboven al hebben gezegd, vind ik dit persoonlijk ook last minute.

dan zou ik andere meting plaatsen een paar dagen van te voren

Een ander forumlid heeft al een link gegeven waarin een voorbeeld staat hoe je zo'n topic voor een meeting kan maken. Dat kan je gebruiken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals forumleden hierboven al hebben gezegd, vind ik dit persoonlijk ook last minute.

dan zou ik andere meting plaatsen een paar dagen van te voren

Een ander forumlid heeft al een link gegeven waarin een voorbeeld staat hoe je zo'n topic voor een meeting kan maken. Dat kan je gebruiken. ;)

. Ik zag t
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...