Jump to content

Server leegloop


Copkiller_

Recommended Posts

Ik heb regelmatig als ik in online freeroam ben dat opeens alle andere spelers de server verlaten en ik in mijn eentje overblijf.

dan ga ik naar online en zoek een nieuwe sessie, soms gaat dat goed en kan ik uren spelen, soms loopt die server ook binnen een paar minuten weer opeens leeg.

Dit doet hij sinds ik een andere xbox heb.

De mijne was kapot gegaan en heb dus een andere gekocht, geen nieuwe maar van een kennis.

Wel mijn eigen wifi adapter weer gebruikt.

Weet verder niet waar ik het probleem moet zoeken, iemand suggesties?

(oeps sorry, dit topic hoort in online thuis, kan iemand dit verplaatsen?)

Bewerkt: door Copkiller_
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ben dus niet de enige.

Gisteren weer hele dag geen last gehad.

Maar zal de volgende keer als het weer gebeurd mijn wifi eens afzetten en de kabel aansluiten, kijken of het dan nog gebeurd.

Dan weet iki of het probleem bij mij ligt of bij rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ben dus niet de enige.

Gisteren weer hele dag geen last gehad.

Maar zal de volgende keer als het weer gebeurd mijn wifi eens afzetten en de kabel aansluiten, kijken of het dan nog gebeurd.

Dan weet iki of het probleem bij mij ligt of bij rockstar.

Ik heb het heel vaak als ik deathmatches doe en missies. Schijtirritant! :vp:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ligt het gewoon aan je eigen internetverbinding, nee, die GTA: Online servers zijn ook niet de allerbeste servers, maar dan nog zou het wel aan je eigen internetverbinding kunnen liggen. Even testen dus, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al heel vaak gezegd, maar toch blijf ik het herhalen: Heb je je DNS wel goed staan? Dat kan namelijk ook ontzettend helpen. Je zou zelf even op moeten zoeken hoe je je DNS kan veranderen, want hoe dat op de Xbox gaat weet ik niet.

DNS

Primary: 8.8.8.8

Secondary: 8.8.4.4

Als je je DNS al goed hebt staan zou ik inderdaad even kijken of je i.p.v. draadloze verbinding verbinding met een kabel kan maken. Dat maakt soms ook het verschil.

Veel succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al heel vaak gezegd, maar toch blijf ik het herhalen: Heb je je DNS wel goed staan? Dat kan namelijk ook ontzettend helpen. Je zou zelf even op moeten zoeken hoe je je DNS kan veranderen, want hoe dat op de Xbox gaat weet ik niet.

DNS

Primary: 8.8.8.8

Secondary: 8.8.4.4

Als je je DNS al goed hebt staan zou ik inderdaad even kijken of je i.p.v. draadloze verbinding verbinding met een kabel kan maken. Dat maakt soms ook het verschil.

Veel succes verder!

Ik heb mijn DNS al een hele tijd veranderd daarnaar, nog niet geholpen. Ik zal het 2e eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al heel vaak gezegd, maar toch blijf ik het herhalen: Heb je je DNS wel goed staan? Dat kan namelijk ook ontzettend helpen. Je zou zelf even op moeten zoeken hoe je je DNS kan veranderen, want hoe dat op de Xbox gaat weet ik niet.

DNS

Primary: 8.8.8.8

Secondary: 8.8.4.4

Als je je DNS al goed hebt staan zou ik inderdaad even kijken of je i.p.v. draadloze verbinding verbinding met een kabel kan maken. Dat maakt soms ook het verschil.

Veel succes verder!

Ik heb mijn DNS al een hele tijd veranderd daarnaar, nog niet geholpen. Ik zal het 2e eens proberen.

Dat zou je kunnen doen, maar mijn reactie was eigenlijk voor degene die het topic gemaakt heeft bedoeld.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...