Jump to content

FC Barcelona fantopic


MegaPilot

Recommended Posts

FCBsvg1_zps997d315d.png

neymar-barcelona.jpg

lionel-messi3.jpg?w=640&h=450

Het algemeen fantopic van FC Barcelona. Liefhebbers van betonvoetbal, tijdrekken en smerige tackles zijn hier dus niet welkom. Tiki-taka, daar houden wij nu eenmaal van. Bespreek hier transfers, wedstrijden en bij een eventueel gebrek aan wedstrijden/nieuws de WAG's van onze sterren.

Ik trap alvast af met de transfers. Eindelijk doet Barcelona iets aan het nakende tekort aan goede CV's, Jérémy Mathieu komt over van Valencia. Ook op vlak van keepers zitten we goed, met Ter Stegen als eerste en Bravo als tweede doelman moet het alvast gaan lukken. Suárez zouden we eventueel zelfs al in het begin van het seizoen kunnen gebruiken, men is namelijk aan het procederen om hem dan al te kunnen gebruiken. Xavi blijft dan toch, 1 seizoen meedraaien moet nog wel lukken.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wordt al een jaar of twee gelinkt aan Barça. Ik zeg Marquinhos :Y

Zou een geweldige transfer zijn, maar PSG doet lastig. Begrijpelijk dat ze hem willen houden, maar PSG moet ook beseffen dat die jongen weg wil als hij als concurrentie Luiz en Silva heeft.

Ik zou het wel leuk vinden mocht Blind naar Barca gaan.

Op welke positie? Linksback kan ie vergeten, Jordi Alba loopt hem er zo uit. Centrale Verdediger is niet zijn natuurlijke positie en dat is het enige waar we hem nodig zouden kunnen hebben. Nee, doe mij maar een échte top CV.

Ik ook. Is hij nou een echte verdediger of wat?

Ik vraag me af of hij het zelf wel weet. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...