Jump to content

personal record eigenaardig laag


quietshorty666

Recommended Posts

ik race best veel en de laatste tijd viel.me op dat als ik een lap race rijd mn personal record het eerstje rondje belachelijk laag is b.v. 16sec. na 1 lap reset die gewoon naar mijn eigen personal best die ik b.v. 2 weken ervoor gereden heb. Iemand enig idee hoe dit kan ? ook krijg ik steeds vaker vriendschapsverzoeken van gasten uit Rusland,Korea,china enz

zou mijn PS3 Gehackt kunnen zijn of iets dergelijks.

alvast bedankt gr

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is waarschijnlijk hetzelfde als bijvoorbeeld je email adres publiekelijk neer zetten, mensen/bots zien dit en kunnen (ongewenst) verzoeken of berichten sturen.

Je bent dus niet gehacked, hetzelfde als je jehova getuigen verteld waar je woont en ze later aan je deur staan, ze weten dit omdat je het hebt verteld.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is logisch email adres zweeft overal, maar hoe kunnen mijn personal records dan ineens 1 minuut sneller zijn in de eerste ronde en ik zelf rijd dezelfde rondjes 1 min of soms wel 1,30 min langer , na de eerste ronde verdwijnt " personal best " en komt mn eigen tijd er weer te staan. Iemand daar een logisch antwoord op ? het is trouwens niet bij alle races dat "mijn" personal best zo laag is eerste lap.

mvg

Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt Erwinss, ik had ook al snapmatic fotos van die persoon in mn garage gemaakt. En een foto van beeldscherm met die rare tijd. verder is me opgevallen dat ik schijnbaar 2 characters heb met dezelfde naam alleen een is rank 1 en die ander rank 121. de character met rank 121 kan ik wel wissen die ander niet.

nogmaals dank voor de tip.

Link to comment
Delen op andere websites

het eerste rondje geeft ie altijd zelfde tijd weer of ie nou op persoonlijk, vriend, crew of wereld record staat, in ieder geval voor mij dan toch.

of het ook echt een tijd is die ooit een keer door iemand is weg gezet dat weet ik niet, in ieder geval niet op een eerlijke manier zeg maar.

tour the lake was minder dan een halve minuut dacht ik :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...