Jump to content

Dr. Dre Heatset (Wireless)


.Nicole.

Recommended Posts

Hoi!

Ik heb sinds eergisteren een Dr Dre wireless koptelefoon (met mic). (http://www.beatsbydr...s-wireless.html)

Hij werkt prima op mijn tablet (acer iconia a1 810) maar als ik hem op me pc gebruik krijg ik na een tijdje een BSOD (Blue Screen of Death).

En ik neem aan dat dit niet de bedoeling is :( .

Heeft iemand enig idee hoe en wat?

Bewerkt: door .Nicole.
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de software geinstalleerd die er bij hoort? Zoja, zou ik het eens op een andere PC proberen. Even testen of je daar een blue screen krijgt. Ik heb namelijk even voor je gegooglt en kon niet echt iets concreets vinden. Werd steeds doorverwezen naar een of andere site waar ze dat spul verkopen.

Anyhow hier is de link voor de software van je headphones.

Succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien werkt deze driver. Deze vind ik regelmatig terug wanneer een Dr. Dre hoofdtelefoon niet werkt ;)

Moet je niet eerst weten wat voor laptop ze heeft voordat je haar een driver aan gaat raden?

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien werkt deze driver. Deze vind ik regelmatig terug wanneer een Dr. Dre hoofdtelefoon niet werkt ;)

Moet je niet eerst weten wat voor laptop ze heeft voordat je haar een driver aan gaat raden?

Het leek me geen probleem aangezien het geschikt is voor: Windows 8/8.1, Windows 7, Windows Vista or Windows XP operating system

Link to comment
Delen op andere websites

Het leek me geen probleem aangezien het geschikt is voor: Windows 8/8.1, Windows 7, Windows Vista or Windows XP operating system

Én een Broadcom Bluetooth adapter. .Nicole., post eens wat voor laptop je hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien wat duidelijker aangeven wat er precies gebeurd, wat bedoel je bijvoorbeeld met BSOD?

Doorgaans hoef je voor een headset (zo heet is hij niet ;) ) geen drivers te installeren

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien wat duidelijker aangeven wat er precies gebeurd, wat bedoel je bijvoorbeeld met BSOD?

BSOD (Blue screen of Death) is het foutmelding scherm als Windows "gecrasht" is.

Over de vraag:

Om welke headset gaat het (welk model)?

En wat voor error code melding geeft de blue screen? (onder technical information)?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...