Jump to content

[DUI] Bundesliga 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

bundesliga.png?itok=Pn09L-pA

Welkom in het algemene Bundesliga-topic!

In dit topic kun je alles kwijt over de afgelopen speeldagen, transfers, promoties of degradaties uit de Duitse competitie.

Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015

[table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten | Op pen.*

1 | Schieber | 2

2 | Bellarabi | 1

3 | Di Santo | 1

4 | Elyounoussi | 1

5 | Hünemeier | 1 [/table]


Top 5 kampioenen

[table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in

Bayern München | 24 keer | 2013-2014

Nurnberg | 9 keer | 1967-1968

Borussia Dortmund | 8 keer | 2011-2012

Schalke 04 | 7 keer | 1957-1958

Hamburger SV | 6 keer | 1982-1983 [/table]


Tot zover de statistieken. Veel plezier in dit topic :tu:

* onder constant voorbehoud

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    43

  • TekaLoca

    19

  • Kaitjee98

    18

  • TheuNauz

    16

Leuk dat er nu een Bundesliga topic is. Dat is immers mijn favoriete competitie. Ik hoop op een goed seizoen voor Schalke 04 waarbij ze minimaal 3e eindigen. Dat moet te doen zijn als de sleutelspelers fit zijn (Huntelaar, Draxler, Boateng.)

Wie wordt er volgens jullie tweede, jongens? :)

Ik hoop dat Schalke 2e wordt maar jammer genoeg heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat Dortmund weer de 2e plaats gaat pakken.. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Bayern wordt met gemak kampioenschap en BVB zal wel weer tweede worden, Leverkussen derde en Schalke en Wolfsburg zullen het uit moeten vechten om plek 4. Van de rest van de clubs heb ik totaal geen hoge pet op. HSV en Werder Bremen had ik voorheen ook wel een kans gegeven om de plek vier maar dat is alleen nog maar op naam gebaseerd. Paderborn zal rechtstreeks degraderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bayern wordt met gemak kampioenschap en BVB zal wel weer tweede worden, Leverkussen derde en Schalke en Wolfsburg zullen het uit moeten vechten om plek 4. Van de rest van de clubs heb ik totaal geen hoge pet op. HSV en Werder Bremen had ik voorheen ook wel een kans gegeven om de plek vier maar dat is alleen nog maar op naam gebaseerd. Paderborn zal rechtstreeks degraderen.

Je gaat me nu toch niet vertellen dat Bayer Leverkusen een sterker team heeft dan Schalke? :7 :7

We hebben vorig seizoen wel gezien hoe 'goed' Leverkusen was en hoe 'goed' ze met druk om konden gaan toen het er echt om ging spannen. Nee, Schalke gaat met gemak boven Leverkusen eindigen. Als dat niet gebeurt laat ik volgend jaar mijn snor staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Bayern is een laffe club. Niets dan lof voor ze, want ze hebben hun vele geld wel zelf verdiend zonder de hulp van een rijke oliesjeik o.i.d. maar aan concurrenten helemaal leegkopen erger ik me minstens zo veel. Ik heb, als Schalke supporter, een gruwelijke hekel aan Dortmund, maar toch verdienen ze dit niet in mijn ogen. Er spelen in het buitenland ook fantastische spelers, maar waarom kopen ze die niet? Simpel: Bayern is nog steeds bang voor Borussia Dortmund en probeert die angst weg te halen door op een slimme en laffe manier aan spelers van Dortmund te komen.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Dortmund een prachtige club, vooral het team dat ze twee jaar geleden nog hadden. Er zijn nu nog wel toppers, maar door Bayern is het niet meer hetzelfde. Stel je voor dat ze Götze en Lewandowski nog hadden, samen met een Gündogan die in vorm is, Hummels, Lukasz, Kuba die er nog zijn... Godverdomme wat een team <3

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het misschien angst noemen maar als je er zelf beter door gaat presteren (betere spelers) en dan ook je directe concurrenten uitschakelt, waarom niet? Ik geloof dat Dortmund jaren geleden aan de grond zat qua financiën en mede door Bayern gered is, maar dat lijkt iedereen vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat Dortmund jaren geleden aan de grond zat qua financiën en mede door Bayern gered is, maar dat lijkt iedereen vergeten.

Dat rechtvaardigt dit hele gedoe niet. De Bundesliga is al verzwakt, maar het wordt zo alleen maar erger. Wie kan er hier nog kampioen spelen buiten Bayern?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...