Jump to content

Voordelen bij een Crew


whitewater78

Recommended Posts

Ondertussen ben ik rank 73 terwijl ik eigenlijk te weinig speel.

Speel online voornamelijk solo, of een heel enkele keer met random mensen die ik dan toevoeg aan PSN en bijna nooit meer online tegenkom.

1 crew invite gehad, maar huiverig om erbij te joinen.

Kan iemand mij in simpele taal uitleggen wat de voordelen zijn van bij een crew horen?

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, in mijn ogen (Niet gekeken wat je echt er meer mee kan), Is een crew leuk omdat je (bij de meeste) gewoon met je crew in de "server/lobby" kan zitten waardoor je veel fun kan beleven. Beetje missie's spelen, En soms verveel je je in Online je kent het wel.... En zijn er mensen van je Crew ook in online? Kan je hun sessie joinen :) Er zullen vast nog wel meer dingen zijn hoor.

OFFTOPIC :$ 29569770.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een voordeel dat je eventueel meer vrienden kan maken, want als je een grote crew joint zijn er altijd meer mensen om mee te spelen. Dat lijkt me het grootste voordeel. Verder kun je tatoeages in de vorm van je crew logo laten zetten en kun je het crew logo op je voertuig zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

een grote clan joinen is niks aan die mensen spelen echt niet samen hoor dat zijn allemaal mensen die alleen spelen . een leuke clan is met niet zo heel veel en mensen die je kent

Ik denk dat iedereen daar een eigen mening over heeft. De een vindt het wel leuk om in een grote clan te zitten en de ander niet. Het is maar waar jij je het beste bij voelt.
Link to comment
Delen op andere websites

Voordelen dat ik weet zijn: 3 nieuwe maskers, crew smoke voor auto en parachute, crew embleem als tatoeage, shirt afdruk of voor op auto, en meer RP dan normaal dacht ik ;)

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...