Jump to content

Xbox leest niks meer


super_senne

Recommended Posts

Hallo iedereen ik ontdekte gister dat mijn Xbox geen schijfjes meer leest. je start het spel op het beeld word donker. En er hoort dan te beginnen met een filmpje ofzo maar het scherm blijft donker. Ik heb veel games geprobeerd. Eerst GTA V toen MW3 toen nog assassinscreed 4 en toen nog een oudere game WRC 3. Ik kon toen nog niet de klantenservice bellen want die was dicht ( :( ) Dus weten jullie waar het aan licht? Desnoods laat ik hem repareren maar eerst kijken of ik het zelf kan oplossen.

EDIT: gedownloade spellen doen het ook niet meer.

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Soms kan je een lens cleaner kit proberen, deze maakt je lens weer schoon.

Ook kan de lens stuk zijn, gebeurd vaker, kost niet zoveel om een nieuwe te bestellen, maar het inbouwen is geen pretje en kan ook niet iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

Handig dat je een edit plaatst ipv. een reactie, ik verwacht ook dat je hardeschijf aan zijn einde is of is ie met wat geluk hooguit de kluts kwijt.

Gezien de spellen van de dvdtjes ook geïnstalleerd zijn en dus niet kan aanspreken, maar van de andere kant kan je proberen om alles te backuppen(savegames/foto's/etc.) en dan de hardeschijf te formatteren(je hardeschijf is dan volledig leeg!!, geen back-up betekend dat je savegames dan weg zijn).

Daarna alles weer terug zetten en installeren, misschien doet ie het weer, misschien ook niet, is het proberen waard.

Mocht ie het nog niet doen, dan kom je een nieuwe hardeschijf aan het kopen.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Handig dat je een edit plaatst ipv. een reactie, ik verwacht ook dat je hardeschijf aan zijn einde is of is ie met wat geluk hooguit de kluts kwijt.

Gezien de spellen van de dvdtjes ook geïnstalleerd zijn en dus niet kan aanspreken, maar van de andere kant kan je proberen om alles te backuppen(savegames/foto's/etc.) en dan de hardeschijf te formatteren(je hardeschijf is dan volledig leeg!!, geen back-up betekend dat je savegames dan weg zijn).

Daarna alles weer terug zetten en installeren, misschien doet ie het weer, misschien ook niet, is het proberen waard.

Mocht ie het nog niet doen, dan kom je een nieuwe hardeschijf aan het kopen.

ik weet al waar het aan ligt want Xbox live heeft een storing
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook gehad. Bij mij kon ik dit probleem verhelpen door de internetverbinding op mijn Xbox tijdelijk uit te schakelen (internetkabel eruit halen of wifi uitschakelen). Vervolgens herstart je je Xbox en start je het spel terwijl je offline bent van Xbox Live. Als het spel start schakel je je internetverbinding weer in. Vervolgens herhaal je deze stappen wanneer je weer een spel begint.

Wellicht kan je deze tip gebruiken bij het spelen van games die je op schijf hebt staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...