Jump to content
Joriz

Dit weekend ontvang je dubbel RP in GTA Online!


gallery_1_5_54669.jpg

Goed nieuws voor alle GTA Online spelers onder ons! Dit weekend ontvang je van vrijdag 1 augustus t/m zondag 3 augustus dubbel RP op alle jobs en andere dingen waarmee je RP kunt verdienen!

Jouw kans dus om snel levels omhoog te gaan om meer wapens en andere items in GTA Online vrij te spelen!

Tevens is dit weekend de laatste kans om de content uit de Independence Day Special te bemachtigen. Alle content is na dit weekend namelijk niet meer beschikbaar voor mensen die de items niet hebben gekocht. Wil je dus de Sovereign motorfiets, de Liberator monstertruck of een van de andere dingen hebben is dit weekend je laatste kans!

Mocht je dit weekend samen met andere Nederlanders willen spelen dan kan dat in een van de GTA Online meetings of met spelers van onze eigen GTAForum crew!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heel leuk allemaal maar ik heb een groot genoeg level. Ik had liever gehad dat er dubbel geld was. Dan had ik echt een goede reden om Grand Theft Auto Online te spelen. :-(

Bewerkt: door Asphyxiated

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel leuk allemaal maar ik heb een groot genoeg level. Ik had liever gehad dat er dubbel geld was. Dan had ik echt een goede reden om Grand Theft Auto Online te spelen. :-(

dit klopt helemaal !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel leuk allemaal maar ik heb een groot genoeg level. Ik had liever gehad dat er dubbel geld was. Dan had ik echt een goede reden om Grand Theft Auto Online te spelen. :-(

Je speelt het toch voor het plezier? Niet om een hoog level te behalen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel leuk allemaal maar ik heb een groot genoeg level. Ik had liever gehad dat er dubbel geld was. Dan had ik echt een goede reden om Grand Theft Auto Online te spelen. :-(

Wees blij dat ze überhaupt iets doen. Rockstar had ook kunnen zeggen; Zoek het maar uit, zie maar hoe je snel aan respect komt. Vind het erg goed dat ze dit (bijna maandelijks) organiseren. Natuurlijk is dit ook een beetje eigen gewin zodat mensen GTA:Online blijven spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Allemaal leuk en aardig maar wat heb je aan veel RP? Er is geen doel om veel RP te verzamelen aangezien er nergens een beloning aan vast staat, helaas.

Natuurlijk wel. Lang niet iedereen zit boven rank 120 waardoor ze nog dingen hebben om te unlocken. Als je bijvoorbeeld een Heavy Sniper wilt kopen en je bent pas rank 60 of zo, dan is dit weekend een perfecte kans om snel in rank te stijgen en zo sneller het wapen te bemachtigen. Voor de mensen die alles al unlocked hebben is dit weekend vrijwel waardeloos inderdaad, maar nogmaals: Rockstar had dit ook niet kunnen/hoeven doen. Toch een mooi gebaar van ze. Bewerkt: door KaiSkillzz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Allemaal leuk en aardig maar wat heb je aan veel RP? Er is geen doel om veel RP te verzamelen aangezien er nergens een beloning aan vast staat, helaas.

Natuurlijk wel. Lang niet iedereen zit boven rank 120 waardoor ze nog dingen hebben om te unlocken. Als je bijvoorbeeld een Heavy Sniper wilt kopen en je bent pas rank 60 of zo, dan is dit weekend een perfecte kans om snel in rank te stijgen en zo sneller het wapen te bemachtigen. Voor de mensen die alles al unlocked hebben is dit weekend vrijwel waardeloos inderdaad, maar nogmaals: Rockstar had dit ook niet kunnen/hoeven doen. Toch een mooi gebaar van ze.

Dat het een mooi gebaar is zie je mij niet ontkennen alleen ben ik nu zelf rank 154 en ik heb geen doel om voor te spelen. Dat vind ik zonde.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Allemaal leuk en aardig maar wat heb je aan veel RP? Er is geen doel om veel RP te verzamelen aangezien er nergens een beloning aan vast staat, helaas.

Natuurlijk wel. Lang niet iedereen zit boven rank 120 waardoor ze nog dingen hebben om te unlocken. Als je bijvoorbeeld een Heavy Sniper wilt kopen en je bent pas rank 60 of zo, dan is dit weekend een perfecte kans om snel in rank te stijgen en zo sneller het wapen te bemachtigen. Voor de mensen die alles al unlocked hebben is dit weekend vrijwel waardeloos inderdaad, maar nogmaals: Rockstar had dit ook niet kunnen/hoeven doen. Toch een mooi gebaar van ze.

Dat het een mooi gebaar is zie je mij niet ontkennen alleen ben ik nu zelf rank 154 en ik heb geen doel om voor te spelen. Dat vind ik zonde.

Dat is inderdaad jammer en dat is ook precies de reden dat ik op GTA: Online uitgekeken ben, maar er zijn nog genoeg andere mensen die nog wel veel te unlocken hebben en die Rockstar met deze manier wil helpen. Wij hebben deze keer gewoon pech dat wij er niets aan hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

gellukig, geen reden om continue achter de ps 3 te blijven zitten, lvl is voor mij hoog genoeg, ben benieuwd of ze er meteen een update achteraan gooien na dit weekend..

Ik denk het niet, want na een special zullen ze er vast geen update meer bijdoen. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...