Jump to content

GTA V sloopt PS3?


sakemarinusbooi

Recommended Posts

Hallo allemaal

Voordat ik GTA V speelde heb ik eigenlijk nooit problemen met mijn PS3 gehad. Na een aantal maanden GTA V spelen begon hij steeds vaker vast te lopen waardoor ik niks anders kon doen dan de stekker er uit trekken. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik helemaal geen games meer kan spelen op mijn PS3. Toen ik op een dag GTA V wilde gaan spelen (de cd zat er al in) zag ik dat hij niet meer in mijn lijst met games stond. CD er uitgehaald en weer terug gestopt maar hij werd niet gelezen. Ook andere games niet. Niet veel later bleek dat ik niet de enige in mijn omgeving was die hier last van had/heeft. Een aantal vrienden van mij (en ook vrienden van vrienden) zeggen hetzelfde probleem te hebben met GTA V en zitten nu dus ook met een onbruikbare playstation. DVD's kijken lukt nog wel maar daar heb ik hem niet voor. Zijn er hier meer mensen die dit probleem hebben ondervonden (en inmiddels al hebben verholpen?). Graag hoor ik wat te doen en of dit inderdaad door GTA V zou kunnen komen, alvast bedankt!

EDIT - Lens schoonmaken heb ik al geprobeerd, heeft helaas niet gewerkt.

Bewerkt: door sakemarinusbooi
Link to comment
Delen op andere websites

Kan ook toeval zijn denk ik. De PS3 is al een oude console (tenzij je hem nog niet lang hebt) en misschien is er gewoon een defect aan je PS3 veroorzaakt door sleet. Dit zou dus ook gebeurd zijn moest je andere games gespeeld hebben. Dat andere mensen dit ook hebben is denk ik toeval en niet door GTA V. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik zou het toch raar vinden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ook toeval zijn denk ik. De PS3 is al een oude console (tenzij je hem nog niet lang hebt) en misschien is er gewoon een defect aan je PS3 veroorzaakt door sleet. Dit zou dus ook gebeurd zijn moest je andere games gespeeld hebben. Dat andere mensen dit ook hebben is denk ik toeval en niet door GTA V. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik zou het toch raar vinden :)

Tja dat zou kunnen, ik heb alleen met aderde spellen niet meegemaakt dat de hele console vastliep, vandaar dat ik GTA V in verband trok.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat Microsoft een storing heeft en je dus niet kan spelen dus misschien Sony ook misschien klantenservice bellen?

Microsoft is niet aangesloten aan Sony. Dus dat maakt helemaal niks uit over zijn problemen met zijn PlayStation. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat Microsoft een storing heeft en je dus niet kan spelen dus misschien Sony ook misschien klantenservice bellen?

Dit is één van de domste dingen die ik gehoord heb, sjonge jonge.

Loopt ie vaak vast in de single player of in GTA: Online? In online is een veel voorkomend probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel niet aan GTA V liggen, want ik had dat eerder al met FIFA. Heb dat probleem bij 2 playstations gehad en het is voor tijdenlijk op te lossen. De goede Torx schroevendraaier kopen zoek op www.google.nl naar de goede maat schroevendraaier die voor die Playstation bestemd is. FF op youtube zoeken hoe je de PS3 moet schoonmaken (de blue-ray lens) wel naar het goede fimpje kijken met de PS3 die jij hebt want niet iedere Playstation is het zelfde zoals je waarschijnlijk weet. Zorgen dat je alcohol van de kruidvat hebt en watte staafjes en de lens schoonmaken. Werkt gegaredeerd, maar pas wel op want als je iets fout doet bepaalde stickers met kabels eraan of zo los trekt is je PS3 naar de knoppe. Je PS3 open maken is immers geheel je eigen risico. Maar op een gegeven moment zal je lens even goed weer een keer smerig worden want als je de PS3 alleen al open maakt zie je wat voor een stofzuiger het is. Tja en uit eindelijk zal je PS3 het toch gaan begeven die dingen zijn immers niet gemaakt om eeuwig door het leven te gaan want dan zal Sony waarschijnlijk falliet gaan.

Wat je ook ken doen is GTA V online kopen dan zal de lens niet nodig zijn en kun je zonder problemen GTA V kunnen blijven spelen, en de rest van de spellen die je online haalt ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat Microsoft een storing heeft en je dus niet kan spelen dus misschien Sony ook misschien klantenservice bellen?

Microsoft is niet aangesloten aan Sony. Dus dat maakt helemaal niks uit over zijn problemen met zijn PlayStation. :7

Ik weet wel dat Microsoft een storing heeft en je dus niet kan spelen dus misschien Sony ook misschien klantenservice bellen?

Microsoft is niet aangesloten aan Sony. Dus dat maakt helemaal niks uit over zijn problemen met zijn PlayStation. :7

waar ik heen wil is dat je de klantenservice moet bellen Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Bekend probleem! .. Blu-ray laser misschien defect aan het raken ? , heb het zelf ook 2x gehad met Games op CD/Blu-ray hij wilt ze op ten duur niet (helemaal) Lezen meer tot gevolg van een dode lens :-) 40 eutjes en weer nieuwe erin gepropt volladijee

Veel ps3(slims) krijgen hier last van merk ik ook om mijn omgeving van ps3gamers

mocht je een nieuwe lens gaan fixen Letop je MODEL Nummer van je PS3 Systeem ! lasers verschillen kwa modellen (ookal is het alleen de bouwjaar!! )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...