Jump to content

Hostile Negotiation de r verschijnt niet.


gtaboy4444

Recommended Posts

Ik probeer de missie Hostile Negotiation te doen maar de r verschijnt niet. Ik kan andere missies doen, heb zelfs het telefoontje gehad van mallorie. Maar de R verschijnt niet op de kaart.

Weet iemand hoe dit kan?? Ik kan roman ook niet meer bellen of vragen om een cab.

Bewerkt: door gtaboy4444
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je goed opgelet na het telefoontje van Mallorie? Er behoort inderdaad geen R te verschijnen, maar een gele waypoint waar je dan direct naar toe dient te rijden. De missie wordt dus gelijk geactiveerd na het desbetreffende telefoontje. Onderin komt dan als het goed is de doelstelling Go to the warehouse where Roman is being held te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je goed opgelet na het telefoontje van Mallorie? Er behoort inderdaad geen R te verschijnen, maar een gele waypoint waar je dan direct naar toe dient te rijden. De missie wordt dus gelijk geactiveerd na het desbetreffende telefoontje. Onderin komt dan als het goed is de doelstelling Go to the warehouse where Roman is being held te staan.

Ook geen gele waypoint. Niks eingelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het pakhuis is alleszins hier te vinden. Misschien kun je rechtstreeks naar Bohan gaan en activeert de omgeving dan mee. Want in feite gaat er hier iets fout bij het activeren van de way-point, lijk toch en daar kun je als speler niets aan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het pakhuis is alleszins hier te vinden. Misschien kun je rechtstreeks naar Bohan gaan en activeert de omgeving dan mee. Want in feite gaat er hier iets fout bij het activeren van de way-point, lijk toch en daar kun je als speler niets aan doen.

Ja ik lade mijn game in bohan en nu doet de missie het.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...