Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Totdat je op snelheid een flauwe bocht wilt maken en je knalt van de weg af. :v Maar het is inderdaad een hele snelle en smaakvolle auto. Het enige jammere eraan is het interieur, en dan heb ik het over de kleur. Vaak past de bekleding niet bij de kleur die je kiest en dat vind ik jammer. Een optie om je bekleding kleur te kiezen zou fijn zijn.

Het is nu ik er bij nadenk ook al een tijd geleden dat ik het spel gespeeld heb, wellicht dat ik vanavond mijn Xbox nog even aanzwengel!

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Juist in die bochten vind ik het fijn om in een Carbonizzare te rijden. Even gas los, insturen en dan half gas geven in het midden van de bocht. Perfect!

Ik heb mijn auto een ferrari rode kleur gegeven zodat het mooi naar voren komt. Het interieur is bruin maar daar stoor ik me verder niet want ik ben het best stijlvol :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt eerlijk gezegd wel wat Sharingan zegt. Als je een keer aan je noodrem moet trekken dan lig je meteen in een boom met je prachtige voertuig. Daarnaast vind ik de Vacca ook wel een leuke auto, ziet er wel goed uit. Maar een pareltje is toch wel de Benefactor Glendale. Ik moet zeggen dat ik hem een beetje te klein vind en dat hij te dicht op de weg ligt, maar deze auto is ook wel weer mooi en doet me wel aan vroeger denken, maar je moet ook met deze voertuig uitkijken op de weg dat je niet plotseling moet remmen. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis GTA V zo erg.

Behalve dan in het onwaarschijnlijke geval dat GTA V zijn koffers heeft gepakt en jouw al soppend heeft achtergelaten lijkt me er een makkelijke oplossing op deze situatie te bestaan. Ga het spel spelen (of zoeken indien je het kwijt bent) Het zal je graag terugzien!

Link to comment
Delen op andere websites

Stappen om gratis een nieuwe console te krijgen:

  1. Loop naar de dichtbijzijnde supermarkt.
  2. Druk een muntvoorwerp in een boodschappenkarretje en neem deze mee naar de dichtbijzijnde speelgoedwinkel.
  3. Voordat je de boodschappenkarretje door de winkelraam ramt, vergeet niet om genoeg alcohol te drinken.
  4. Ben je stomdronken, dan ren je met je boodschappenkarretje tegen de raam aan. Ram de kar er nog even op het raam in als die niet kapot wilt.
  5. Ga naar de kassa en bedreig de kassamedewerker met zijn of haar leven, niemand wilt toch mishandeld worden door een winkelkar?
  6. Incasseer je console en spel.
  7. Stop met huilen en speel Grand Theft Auto V.

Ik ben niet verantwoordelijk voor gerechtelijke vervolging. Dit bericht is gemaakt met sarcasme en het wordt verwacht dat de desbetrefende superlid slim is om niet deze stappen te volgen.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet, Teka. Nog niet ;)

Inderdaad, wordt mooi als ik hem weer in handen krijg.

Ironisch genoeg ben ik in het bezit van een PS4, en eigenlijk heb ik GTA V ook nog wel aangezien hij nog niet verkocht is. Dat is echter wel de Xbox 360-versie :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het kutste aan heel GTA V vond ik de Grass Roots missies. Wat een vervelende missies waren dat zeg. Werd er echt ontzettend misselijk van met al dat geflits en gedoe. Die doe ik niet graag opnieuw. nope.gif

Dat was inderdaad best wel vervelend. Ik vond de missie die Michael moest spelen ook wel vervelend, maar wat ik meer niet erg pleasing vond was de missie By The Book. Daar heb ik toen ook een topic overgemaakt, ik probeerde zo snel mogelijk dat soort missies uit te spelen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...