Jump to content

Geruchten GTA VI door Easter Egg


Mystik4L_NL

Recommended Posts

Hey!

Ik was wat aan het surfen op het internet en ineens vond ik ergens dit nieuwsartikel staan over een gerucht over de nieuwe Grand Theft Auto VI. Door een easter egg in GTA V moet blijken dat GTA VI zich af gaat spelen in Vice City. Aangezien ik na dit nieuwsbericht er wel logica in zie vraag ik me af hoe jullie hierover denken.

Ik zal een citaat van het nieuwsbericht even in een spoiler zetten zodat jullie ook het nieuwsbericht even kunnen lezen.

Geruchten over de volgende GTA duiken op!

0708fbl1404832081538.jpg

Hoewel we nog geen eens een jaar in Los Santos aan het banjeren zijn en Grand Theft Auto V nog op de PlayStation 4 moet verschijnen. Verschijnen er nu al geruchten over de volgende titel in de serie. We weten natuurlijk allemaal dat deze zal komen, maar geruchten zijn altijd leuk. Uiteraard moeten we deze geruchten met een gigantische bak zout nemen. De release van een volgende Grand Theft Auto is immers nog ver weg.

Het eerste gerucht is wel een sterke en dat is dat de volgende GTA in Vice City zal afspelen en uit zal komen in 2017. Een heel goed verstopte Easter Egg in GTA V (te zien in de video hieronder) geeft namelijk het volgende in morse code aan: 'Vercetti will be back in 2017''. Voor degene onder ons die te jong waren om Vice City te herinneren. De hoofdrol speler uit die game was Tommy Vercetti. Hoewel dit ook gewoon een beetje pesterij kan zijn vanuit Rockstar blijft het heerlijk om te speculeren over de volgende GTA.

Er zijn nog meer indicators dat de volgende GTA in Vice City zal zijn. En dat is puur als je kijkt naar de releases van de vorige Grand Theft Auto games. GTA IV bracht ons opnieuw Liberty City en GTA V opnieuw San Andreas. Het zou dan ook alleen maar logisch zijn als de volgende GTA in Vice City zal afspelen. Zelfs de naam verleend zich automatisch al. Grand Theft Auto VI, het Romeinse teken van het cijfer zes lijkt op de eerste twee letters van Vice City.

Opzich als je al deze stappen na gaat klinkt het inderdaad erg logisch, en hoewel GTA V nog niet lang uit is ben ik toch benieuwd wat jullie hiervan denken, en wat jullie hopen ! :)

Groetjes,

Mystik4L_NL.

Bron: Ps3life.nl

Excuses als dit topic in de verkeerde sectie staat, ik had geen idee waar ik hem moest plaatsen..

Bewerkt: door Mystik4L_NL
Link to comment
Delen op andere websites

Ik drop ff een quote van een andere website.

-_- im sorry im begining to question your inteligence for 1 i already have 100% and thats not what we're talking about...can't you CLEARLY see the "website" is clearly the altruist cult website which is a website inGAME that can be acessed at any time here ill even fucking link it to get you off my ass http://gta.wikia.com/Altruist_Cult

Just go to the web browser ingame and type in www.Altruistsunite.com to find website which you will find is infact the supposed "www.Vicecity2.net" proving that it is fake and is merely the altruist cult website and not what he claims it to be.

http://i1.ytimg.com/vi/nWn7wf7ODhU/maxresdefault.jpg

http://i1.ytimg.com/vi/iKSgVsfpjfU/maxresdefault.jpg

Het mag duidelijk zijn,dat dit gewoon fake is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna alles wat niet wordt uitgegeven door GTAGames.nl zoals informatie kan je bijna niet vertrouwen. Je hebt best wel veel lousy websites die gewoon dus niet te vertrouwen zijn. Wanneer er echt vermoedens zijn of er een spel wordt aangekondigd wordt dat ook wel door Joriz op het forum gezet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waar of niet, speculeren over een volgende game (in dit geval een volgende game in de GTA-serie) is iets wat mensen altijd zullen blijven doen. Het houdt ons gamers in ieder geval lekker bezig voordat we daadwerkelijk weer met een nieuwe GTA aan de slag kunnen gaan. Vice City zou wel een toffe zet zijn van Rockstar, aangezien dat toch echt de GTA is waarin veruit de meeste sfeer ooit heeft gezeten. Wat mij betreft dan, uiteraard.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar of niet, speculeren over een volgende game (in dit geval een volgende game in de GTA-serie) is iets wat mensen altijd zullen blijven doen.

En wat ook gewoon leuk is. :puh: Want ik vind het geweldig om dit soort geruchten te lezen en daarvan zelf het waarheidsgehalte in te schatten.

Maar ergens hoop ik gewoon dat Rockstar iedereen verbaast en een TOTAAL andere stad uitkiest voor de volgende GTA. Maar vermoedelijk scheelt het een hoop werk om een stad te nemen die in het verleden al is gebruikt...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de IV era op zich is toch niet gelimiteerd tot welke tijdsblok dan ook?

Ik wil zelf wel graag San Fierro terugzien, ditmaal groot en degelijk uitgewerkt en anders Philadelphia. Chicago zou interessant zijn, maar dat lijkt me meer geschikt voor Mafia. Een leegstromend Detroit als GTA-stad zou ook wel lachen kunnen zijn, gericht op het raiden en overleven, maar dan als kleine ("tussen"-)GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Vice City nog bestaat in de GTA IV era is zeker maar ik dacht ergens te hebben gelezen dat een van de Rockstar medewerkers had gezegd dat het raar zou lijken wanneer Vice City zou verschijnen in de hedendaagse tijd aangezien de sfeer van de jaren 80 er thuis hoort.

Maar goed, het zou heel goed kunnen dat Vice City dus terug komt, althans ik hoop het en dan hoop ik ook dat ze het niet verpesten :puh:

EDIT:

When asked about the rumor that GTA 6 will be returning to Vice City, Benzies said that the decision of revisiting a place leans more on the era rather than the setting itself. "Miami in the 1980's is so iconic it would feel strange to revisit the city in a different time period."

Bron: Klik

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...