Jump to content
Joriz

Check de GTA5 next-gen trailer met 8bit Minecraft muziek!


Check deze totale culture clash die

heeft gemaakt. Namelijk de next-gen trailer van Grand Theft Auto V, die deze herfst naar de PC, Xbox One en Playstation 4 komt, gecombineerd met het 8bit bliep bloep geluid van Minecraft. Wat je dan krijgt is een totale botsing tussen het allernieuwste en iets was helemaal naar slechte synthesizers klinkt.

Het nummer From Nowhere (Baardsen Remix) van Dan Croll heeft grande1899 hiervoor helemaal nagemaakt in het blokkige computerspel Minecraft. Door het bouwen van een noteblock kan je namelijk zelf muziek maken in Minecraft. Het resultaat is echt te cool en vreemd tegelijk. Applaus.gif

Ben je ook een leuk GTA5 filmpje tegengekomen of heb je een ander project wat je graag in het nieuws wilt zien? Laat het me dan weten. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Volgens mij maakt deze wel meer liedjes in MineCraft. Ik zal hem morgen is even luisteren.

Dit is mooi gemaakt! Ik herkende het liedje en soms ook woorden. Knap dat mensen dit kunnen :) .

Bewerkt: door GTA5BOY

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...