Jump to content

Expeditie Robinson 2014


Guardian1980

Recommended Posts

gallery_112354_242_12402.png

Voor de 15e keer start binnenkort Expeditie Robinson. Deze jubileumeditie heeft wat veranderingen ten opzichte van eerdere edities; er zijn maar liefst 18 deelnemers, een recordaantal, en er wordt gespeeld met drie in plaats van twee kampen; hemel, aarde en hel. Het meest opvallende is echter toch de afwezigheid van Evi Hanssen. Nadat er vorig jaar al geen Vlaamse deelnemers waren, dit jaar dus helemaal geen Vlaamse touch.

Toen ik zag welk blik BN'ers er was opengetrokken, fronste ik toch even mijn wenkbrauwen; er zitten een aantal deelnemers bij waar ik echt nog nooit van gehoord had. Gelukkig staat er op de website wat aanvullende info en dat zorgde dan weer voor wat ah's en oh's. Ik heb echt geen idee wie er een echte Robinson is, met deze groep.

En dan ben ik natuurlijk ook weer erg benieuwd naar de spelletjes en opdrachten. Ik hoop op zo min mogelijk "eet een (dood) dier" en niet teveel luxe, maar het programma kennende zal dat toch wel een paar keer langskomen.

Deelnemers

Manuel Broekman (acteur)

Krystl (zangeres)

Ferry Doedens (acteur)

Lone van Roosendaal (actrice)

Leo Alkemade (acteur/cabaretier)

Coosje Smid (zangeres)

Mr. Polska (rapper)

Anouk Maas ((musical)actrice)

Loek Peters (acteur)

Lobke Berkhout (zeilster)

Freddy Tratlehner (rapper)

Ancilla Tilia (playmate)

Kay Nambiar (zanger/model)

Sabrina Starke (zangeres)

Remy Bonjasky (K1-vechter)

Rick Brandsteder (presentator)

Nadia Palesa Poeschmann (presentatrice)

Juliette van Ardenne (actrice)

Locatie

Filipijnen

Presentatie

Dennis Weening en Nicolette Kluijver

Op TV

Vanaf 4 september wekelijks om 20:30 op RTL 5

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was aanvankelijk van plan om eens een jaartje over te slaan, vooral omdat ik er minder tijd voor heb, maar sinds ik weet dat Freddy Tratlehner aka Vjeze aka De Fur meedoet, ben ik vastbesloten om te gaan kijken. Die man is geweldig, en in combinatie met mensen als Mr Polska kan dat alleen maar geweldige televisie op gaan leveren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heel veel namen zeiden me vooraf niets, maar na de eerste aflevering kan ik er toch een heleboel plaatsen, zoals Nadia en Kay. Er valt natuurlijk nog niet echt iets over te zeggen, maar ik denk dat dit een heel tof seizoen gaat worden. Veel jonge, spontane deelnemers, waaronder een paar die volgens mij topfit zijn. Wordt interessant. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dat was gewoon bizar. Hij was er zo op gefocust dat hij iets vreselijk goors zou gaan eten, dat ie gewoon over z'n nek gaat van een gewone hamburger. Echt te bizar. En hij had al z'n dag niet, na dat geduw tegen die bal. Ik ben trouwens wel benieuwd of blauw nu een beetje in de winning mood is, nu ze eindelijk uit het moeras weg zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wel bijzonder om te zien dat juist in het team dat "veilig" zit, dat er daar het meest gekonkel is mbt complotjes en gedoe. Nu de samensmelting in, ik ben benieuwd of de mensen die nu op de schopstoel zaten kunnen overleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...