Jump to content
Joriz

12 GB PlayStation 3 te klein voor toekomstige GTA Online updates!


gallery_1_5_2831.jpg

Volgens Rockstar Games biedt de goedkoopste PlayStation 3 met slechts 12 GB opslag te weinig ruimte voor toekomstige updates van GTA Online. Dit omdat de wereld van GTA Online ook in de toekomst door blijft groeien en evolueren. Wat Rockstar Games hiermee exact bedoelt is niet duidelijk. Maar het lijkt er op dat de volgende update voor GTA Online mogelijk groter is dan de vorige kleine updates voor GTA Online. Of de komende update gaat om de beloofde heists of slechts een gigabytes grote update met een Nederlandse parachutevlag is onduidelijk. puh2.gif

Om dit op te lossen zullen mensen met een 12 GB PlayStation 3 extra opslagruimte in hun Playstation 3 moeten zetten. Gelukkig kan dit redelijk makkelijk (instructies). Met een HDD Mounting Bracket PS3 (van circa een tientje), een schroevendraaier en een willekeurige 2,5 inch (laptop)hardeschijf kan je de schijfruimte flink uitbreiden.

Mocht je geen hardeschijf plaatsen in de 12 GB PlayStation 3 dan kan je enkel nog maar het singleplayer verhaal van GTA5 spelen.

Hopelijk is er snel meer duidelijkheid over wat de volgende update voor GTA Online gaat inhouden. Zodra we meer weten zullen we het hier melden in een nieuwsbericht smile3.gif

Bron: Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb op mijn ps3 inmiddels bijna 20gb aan Baantjers zitten, ik heb bijna alle afleveringen :7.

Dus dat zou voor mij alleen al veel te weinig zijn, plus BF3 & 4 die zo tegen 20 GB zitten met alle DLC's.

Ik dacht ook dat ik ergens gelezen had dat er voor de software enz. 11gb vanaf ging. (Toen ik was begonnen met m'n ps3 had ie 149 gb vrij).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb mijn PS3 gekocht voor GTA IV en GT5. Een 40Gb. In de aanloop naar GTA V heb ik mijn harde schijf vervangen door een 500 GB, want anders moest ik alles eraf gooien van GTA IV, Lost & damned, Gay Tony, GT5, en wat andere kinder troep van mijn dochter. Een goedkope upgrade, erg makkelijk te doen.

SSD kan wel, maar kost meer en is kleiner, de snelheidswinst is niet heel groot, Misschien scheelt het wel in temperatuur. Mijn PS3 doet het altijd maar sommige mensen hebben wat warmte issues.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Was te verwachten... Toen ik in de winkel zag dat ik kon kiezen uit: 12GB 160GB 500GB koos ik de 160GB toch heb ik de 500GB genomen om altijd genoeg te hebben. Als je dat verschil tussen het aantal GB ziet dan zou ik geen 12GB PS3 Kopen, maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoeveel money je bij je heb! :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dit niet meer een bericht van Roxtar naar Sonie, dat een PS3 met maar 12KiloByte wel erg weinig is?

Ik vond 40KiloByte al erg weinig...

Is het leuk op de peuterschool?

:7

:puh: LOL

Gaan we nou nog meer citeren? Bewerkt: door TheDutchWesley

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Word blij van het idee dat er grote updates aankomen ( :7 ) maar ook wel triest van R* dat ze zulke grote maken dat sommigen hem niet eens kunnen installeren, daar hadden ze wel bij na moeten denken :{

Nee, daar hadden de mensen die een console kopen aan moeten denken. Het was al zeker dat GTA V en zijn DLC groot zouden worden, dus als je dan met een 12 GB console koopt zonder upgrades is dat je eigen probleem.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...