Jump to content

Western Daemon


Soccer98

Recommended Posts

Ik wil heel graag een Western Deamon en die heb ik ook verscheidene keren gevonden en meegenomen (bij gang attacks onder de Del Perro Pier en achter het restaurant met die grote dinosaurus), maar ik kan hem niet in mijn garage storen en ook niet verzekeren bij LSC. Is dit iemand wel gelukt?

Eerste keer wilde Simeon hem overigens, maar daarna niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja heb hem gehad zonder enig probleem. Snap niet wat het probleem. Probeer de volgende keer de Deamon te storen zonder ervoor een Gang Att. ofs te hebben gespeeld. Wat verscheen toen je hem meenam naar LSC of kwam je gewoon niet binnen. Probeer het nog eens, wanneer Simeon eentje wilt (kijk in-game GSM) want dan is sws mogelijk om hem binnen LSC te krijgen (je gaat hem nl. resprayen, maar jij verzekerd hem dan) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom gewoon de LSC binnen en kan hem gewoon modificeren. Enige wat niet in dat menu staat zijn 'sell' en verzekeren. En wat ik ook doe, ik kan hem ook niet in mijn garage plaatsen.

Bewerkt: door Soccer98
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook enorm veel moeite gedaan om deze motor te krijgen maar na wat onderzoek blijkt dat dit na een bepaalde patch niet meer mogelijk is om wat voor reden dan ook. Vroeger kon je er nog een tracker opzetten en hem in je garage rijden maar nu lukt dat gewoon niet. Ook online is hij niet te koop, alleen de LCC Hexer. Ik vind het erg jammer aangezien je de Daemon zo vet kunt tunen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Western Daemon zien staan en gewoon genomen, mee in men garagebox gereden en is nu van mij. Sommige wagens kan ik ook niet saven omdat die gestolen zijn, andere die ook gestolen zijn kan ik dan weer wel saven.

Link to comment
Delen op andere websites

sommige auto's kun je niet in je garage rijden omdat er al een tracker op zit van het persoon waar van je het steelt. dit gaat 9 van de 10 keer om dure sport auto's die zo nu en dan rond rijden. de computer speler heeft er dan zelf een tracker op gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...