Jump to content

Gaming laptop van ongeveer 1000 €


Miek

Recommended Posts

Hoi jongens, het schooljaar is weer begonnen en daarom heb ik een laptop nodig. Daarom heb ik jullie hulp nodig!

Wat ga je met je laptop doen?Ik wil er de zwaarste games op spelen = GTA V wil ik toch wel op high draaien als hij uitkomt, F1 2014 - 2015 gelijkaardig. Moet in de toekomst toch wel kunnen games blijven spelen op Medium.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?Vooral GTA en F1, word, excel, photoshop, en veel multitasken, foto's en filmpjes moeten ook bewerkt worden voor mijn richting dus het moet wel een zware laptop zijn.

Wat is je budget?ongeveer 1000 euro

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

1000 euro, een paar euro's meer is natuurlijk niet erg.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja, hij moet elke dag mee naar de hogeschool.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Neen, ik wil gewoon de meeste bang for my buck!

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.Ik sta voor alles open: liever een onbekend merk en zware specs dan omgekeerd.

Ik heb zelf al eens zitten rondkijken en kwam op deze laptop uit: http://www.bto.eu/bto-x-book-17cl58.html

Laat jullie maar gaan!

Bewerkt: door Mstyle08Z
Link to comment
Delen op andere websites

GTA 5 op high op een laptop van 1000 euro. Laat me niet lachen :7 Zelfs met een desktop van 1000 kan je GTA5 niet eens op high kunnen spelen. XD

Anyway, ga voor een MSI laptop. Die zijn over het algemeen beter(heb ik gehoord).

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 5 op high op een laptop van 1000 euro. Laat me niet lachen :7 Zelfs met een desktop van 1000 kan je GTA5 niet eens op high kunnen spelen. XD

Anyway, ga voor een MSI laptop. Die zijn over het algemeen beter(heb ik gehoord).

Waarom zouden de systeemeisen van GTA V meer zijn dan 1 GB video ram en 4 GB ram? Niet veel mensen gaan GTA V dan kopen aangezien niet iedereen een game setup kan betalen. Wat vind je trouwens van die BTO? En idd MSI zijn goede laptops, heb je een voorstel?

Bewerkt: door Mstyle08Z
Link to comment
Delen op andere websites

GTA 5 op high op een laptop van 1000 euro. Laat me niet lachen :7 Zelfs met een desktop van 1000 kan je GTA5 niet eens op high kunnen spelen. XD

Ook al zijn de systeemeisen van GTA V nog niet bekend, een systeem van 1000 euro zal V zeker wel op High kunnen draaien. Daar koop je een high-end systeem van. Als GTA V geoptimaliseerd is, dan zal een laptop van 1000 euro wel degelijk GTA V op high kunnen draaien. Hoe je speelt met je resolutie en dergelijke doet natuurlijk ter zake.

Anyway, ga voor een MSI laptop. Die zijn over het algemeen beter(heb ik gehoord).

Bullshit.

Als je al kijkt naar de systeem eisen wat het nu is. Mijn PS3 loopt inmiddels al vast als ik eenmaal die CD in m'n handen heb. :7

En dat doet hier niks ter zake...

Dus ga er van uit dat 'Recommended' toch een i7, 16GB ram, GTX760+ word voor high. ;)

Een i7 geeft ten opzichte van een i5 amper prestatiewinst in games, dus ook hier toon je weer je ongelofelijk uitgebreide PC-kennis. 16 GB RAM is trouwens nog lang niet de norm voor games.

Iets beters dan die BTO notebook kan ik niet vinden, MSI komt veel duurder uit. Als je dan toch voor die BTO gaat, raad ik wel aan om voor die 7 euri extra koelpasta te laten aanbrengen op je processor(en indien mogelijk de videokaart). Gamelaptops zijn stofnesten en dat is niet bevorderlijk voor de temperatuur.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

GTA 5 op high op een laptop van 1000 euro. Laat me niet lachen :7 Zelfs met een desktop van 1000 kan je GTA5 niet eens op high kunnen spelen. XD

Anyway, ga voor een MSI laptop. Die zijn over het algemeen beter(heb ik gehoord).

Wanneer ga jij eens weg met je domme reacties uit dit forum? Je weet helemaal niks en iedere keer dat ik jou hier iets zie posten vloeit er weer zachte poep uit je mond.

Een van de beste dingen die ik je kan aanraden net buiten je budget is dit, maar daar ga je nog steeds geen GTA 5 mee op High draaien, en ik betwijfel of hij het überhaupt zal doen op low/medium. Voor een echte 'game-laptop' zit je toch wel echt naar de 1500,- te kijken, en dan is het nog maar de vraag of je dat mee wilt sleuren naar school. :>

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik voor de BTO ga gaan vanwege de goede specs. Heb nog even wat verder zitten kijken voor 1300 eu: http://www.bto.eu/bt...17cl56-gtx.html

Zou ik met die laptop een paar jaar goed kunnen gamen? 6 gb vram lijkt me enorm veel en een I7 lijkt me vooralsnog redelijk futureproof.

2 jaar goed gamen moet wel lukken, maar pin me daar niet op vast. Het is niets meer dan een ruwe schatting. 6 GB VRAM is eetje overkill ja, dat gebruik je nooit allemaal. Die laptop is overigens verre van handig wat betreft afmetingen en gewicht, ik zou dat ding nooit willen meesleuren naar school. Maar dat is je eigen keuze natuurlijk.
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.bto.eu/bto-x-book-15cl58.html

Bij nader inzien zou ik dan misschien voor deze gaan aangezien 17 inch wat groot is zoals MP al zei. Ik koop geen desktop omdat ik een laptop nodig heb voor schoom en hem dus overal moet meenemen. En de accu van de BTO is niet geweldig, maar 4,5 u qua gebruik en weegt nog eens bijna 3 kg, lijkt me geen pretje om die elke dag mee te nemen in mijn rugzak. Ook al wat problemen gehoord over de zwakke koeling en hoge temperaturen tijdens het gamen van de BTO's. Voordeel is wel dat de specs zeer goed zijn. Ik denk dat deze het meeste waar voor je geld biedt maar BTO is nu eenmaal wel een onbekend merk en heb her en der al problemen opgevangen. Wil hem aansluiten op tv en laat nu dat ook een probleem zijn, dat het scherm wegvalt tijdens een paar seconden.

Die Asus N550JK die eerder werd gepost lijkt me ook nog een goede optie. Videokaart wel minder dan BTO en kost meer.

Heeft iemand nog voorstellen? Laptop niet groter dan 15 inch, liever wat lichter en goede accuduur.

Link to comment
Delen op andere websites

Kost net geen 1000 euro, maar heeft jammer genoeg geen DVD drive dus dat is ook geen optie... Jammer.

Hoe vaak ben je van plan om een dvd drive te gebruiken?

Een externe dvd drive kost iets van 30 euro, en is makkelijk mee te nemen en meeste werken zonder externe voeding dus enkel usb inpluggen en gebruiken maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...