Jump to content

Geen races,missions of parachiting missions


quietshorty666

Recommended Posts

Zoals de titel al aangeeft is er online (op moment) niks van markers op de map te vinden of in menu. in het menu geeft die aan create playlist maar in een playlist zetten gaat niet omdat hij er niet is. ik was wel uitgenodigd voor een race, had nog gevraagd ofdat hij meer races kon rijden maar geen antwoord. Vannacht gewoon kunnen spelen maar nu is er iets mis ofzo. IEMAND ANDERS HIER OOK LAST VAN ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste welkom op het forum, ten tweede die naam slaagt nergens op (666)!?!

Kun je je verduidelijken, ksnap er geen ***** van, want eerst zeg dat er geen markers zijn op je map (komt bij mij ook redelijk vaak voor, niets verkeerd JOIN gwn een nieuwe sessie), dan heb je het over het createn van playlist, maar je kan die niet zetten want die is er niet (wss heb je iets fouts gdn, ?!€&@*$£) en vervolgens een probleem met een persoon die geen zin heeft in een 2de race (Mindfu€k)

Uit mijn diagnose blijkt dat het enige probleem die van de playlist is, voor de rest een nieuwe sessie joinen voor de markers en het is normaal als iemand een 2de/meerdere races weigert (Duhhh). Hoop dat iemand anders je kan helpen met een oplossing (iemand die jou verwarrende taal begrijpt) en ik wens je nog veel succes toe (666 Number of the Beast) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...