Jump to content

Bounty ontvangen solo session


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo ik heb gisteren een bounty ontvangen van een andere speler omdat ik een wagen stal. Enig probleem is dat ik solo speel. Hoe kunnen dan andere mij een bounty geven? Vandaag was mijn bounty weg en ontving ikzelf de 3500$ ervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat je die wagen hebt gestolen, de 'eigenaar' van de wagen heeft daarom een geldprijs op je kop gezet die kan liggen tussen de 1000-9000 dollar. Als je ongeveer een uurtje met de bounty overleeft krijg je het geld zelf. :)

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar probleem is dat ik een bounty (nu al 3x) heb gekregen IN solo session !!! Dacht dat zoiets enkel kon door te spelen met andere spelers. Ik speel continu solo, ik doe niet aan die missies met anderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een random auto steelt van een NPC (Non Playable Characters; Alle voetgangers enz.), kan die een bounty op je zetten.

Dan krijg je een sms'je met zoiets als "You will be smoked" ofzo, en daarna het bericht van een bounty. Dit werkt ook in een solo sessie.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk toch iets langer want soms wordt mijn bounty pas na 2 echte dagen ingetrokken !!! Nuja, ik heb er geen last van want ik krijg toch elke maal het geld mits ik alleen speel en niemand me pakt. Wel is ook mooi dat als je gewoon rondrijdt in gestolen auto, je soms kan worden geflitst door politie en ze je achtervolgen, ook al rij je normaal tempo, de wagen staat geseind als gestolen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Houd er wel rekening mee dat de bounty niet door loopt als je missions, races, etc. doet, dan pauzeert ie dus.

De bounty is dus 1 dag in game in de freeroam, zelfs als je je garage of appartment naar binnen gaat pauzeert ie zolang je binnen bent.

Stop je met spelen van Gta online pauzeert ie ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Dus zoveel mogelijk onopvallend rond lopen/rijden en misschien zelfs verstoppen en dan verdwijnt deze bounty ook?

Ja, inderdaad net zoals cyrus_beukbaard zegt: Je moet 48 uur (ingame +- 96 minuten overleven)

Je kan dit gemakkelijk doen door in je huis te blijven.

Je mag dood gaan, maar niet door een andere Online speler. (Politie etc mag wel)

Zodra je de tijd volmaakt krijg je een ingame Award, een Achievement en het geld van de bounty.

Een bijkomstigheid is wel dat je de sessie niet mag verlaten of een Job mag joinen. Dat zal de tijd weer doen resetten. ;)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Dus zoveel mogelijk onopvallend rond lopen/rijden en misschien zelfs verstoppen en dan verdwijnt deze bounty ook?

Ja, inderdaad net zoals cyrus_beukbaard zegt: Je moet 48 uur (ingame +- 96 minuten overleven)

Je kan dit gemakkelijk doen door in je huis te blijven.

Je mag dood gaan, maar niet door een andere Online speler. (Politie etc mag wel)

Zodra je de tijd volmaakt krijg je een ingame Award, een Achievement en het geld van de bounty.

Een bijkomstigheid is wel dat je de sessie niet mag verlaten of een Job mag joinen. Dat zal de tijd weer doen resetten. ;)

in je huis stopt de timer je moet echt buiten zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...