Jump to content

Systeemeisen GTA V voor PC.


S.Knoop

Recommended Posts

Het antwoord is al gegeven, er is dus geen nood om dit te herhalen. Vanaf er iets geweten is (omtrent specificaties of anders) zal dit in het Nieuws-subforum terug te vinden zijn. Tot dan kunnen we er niet veel zinnigs rond zeggen.

Waarschijnlijk wordt het te veel voor mijn pc

En aangezien we jouw specificaties niet kennen zegt dat ons waarschijnlijk niet veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat iedereen de PC specificaties best wel aan het overschatten is. Aangezien Rockstar in mijn ogen één van de betere developer teams van de wereld heeft denk ik dat dit bedrijf ons niet teleur gaat stellen, we hebben echter al lang genoeg moeten wachten op een stabiele versie voor de PC.

Persoonlijk denk ik dat rockstar de efficiëntie van de code sterk heeft verbeterd en zo de benodigdheden om het spel soepel te laten verlopen drastisch heeft doen reduceren. Aangezien rockstar en andere game maatschappijen weten dat ook mensen met een zogenaamde 'low end' CPU de nieuwste games wil draaien wordt het mogelijk om lage tot minimale instellingen te gebruiken.

Conclusie: Ik denk persoonlijk aan een minimum van 2GB ram, een 256MB video kaart en 1.8GHz minimale snelheid. Een degelijke CPU van minder dan vier jaar oud zou wel over deze specificaties moeten beschikken. Hoge settings zullen natuurlijk ook mogelijk zijn, hierbij verwacht ik persoonlijk 4GB RAM, 1.5GB voor hoog en 2GB voor ultra videokaart en een snelheid van 2.5/3.0GHz.

Bewerkt: door Source
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

ach als hij uitkomt zie ik wel of ik hem koop voor op mijn laptop. ben nog steeds erg aan het twijfelen of een ps4 kopen en gta5 te kopen of om hem voor pc te kopen of gewoon alleen op de ps3 blijven spelen. de systeemeisen zie ik wel als hij uitkomt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...