Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga zeker kijken! Zag het net al toen ik m'n Maccie aanzette. Kijken of het de moeite waard is om m'n 5S op marktplaats te zetten om vervolgens de 6 aan te gaan schaffen. Ben jij er al zeker van, Erwin?

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heel erg benieuwd naar de iPhone 6. Ik hoop echter niet dat de telefoon zo is als de iPhone 5. Daar zater toch nog best wat defecten aan (touchscreen dat niet meer werkt, aan/uit knop dat niet meer werkt, accu die veel te snel leeg gaat). Ik heb helaas al mijn derde iPhone 5. Deze accu doet het ook niet geweldig. Ik hoop dus dat de iPhone 6 van goede kwaliteit is, waardoor ik die kan kopen als mijn abbo in afgelopen is. Volgens mij mag ik in januari/februari een nieuwe telefoon uitzoeken. Aangezien ik fan ben van Apple-telefoons, zal dit ongetwijfeld een iPhone worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, de 5S heeft het inderdaad niet. Misschien komt dat wel omdat dat dus de verbeterde versie is van de 5. Het zou dus zomaar kunnen dat de iPhone 6 wel weer fouten gaat bevatten en deze pas bij de 6S worden opgelost. Daar ben ik een beetje bang voor, eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een verschrikkelijke naaistreek van Apple alweer. Via Chrome is de stream niet te bekijken, installeer ik Safari, kan je het ook via die browser niet bekijken. Enkel met Mac OSX of iOS kan je de stream van Apple bekijken. Achterlijk. :7

Het meest achterlijke van Apple is dat er staat dat mijn browser hun stream niet ondersteunt. Het is omgekeerd, jullie kutsite blokkeert het voor mijn browser(meer bepaald mijn besturingssysteem).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...