Jump to content

[Hoe]GTA:O Character als PNG op me pc/laptop?


iRico

Recommended Posts

Hey zoals als je in de titel leest. Ik wil graag me GTA Online character als JPG JPEG PNG PSD ofzo hebben. Dit kan wel want https://www.youtube....ser/youtubedude Heb dit in zijn banner.

is wel genoeg denk? Vragen? Zeg maar, ik bijt niet.

Je maakt een foto van je character, upload het naar je Rockstar Games Social Club account, saved het op je pc en gaat photoshoppen ;).
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de foto van die banner een photoshop is.

Elke keer als je een online missie wint(race, deathmatch maakt niet uit) dan zie je een victory screen met je character.

Je character staat dan op een vrij donkere achtergrond. Waarschijnlijk is hier een foto van gemaakt en de achtergrond weggehaald. Zo houd je dus je character over in een bepaalde positie en die kan je dan weer, zoals in het voorbeeld, in een banner verwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gedaan met een capture card. Hiermee kun je gameplay opnemen en er video's van maken en met je editting software kun je daar dan weer een screenshot van maken...

Ik heb zelf gwn AVermedia en daar is gwn een hotkey voor scrsht

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...