Jump to content
Joriz

GTA Online in Real Life nagespeeld!


De mensen van het YouTube kanaal TrueMOBSTER en diverse Britse vrienden hebben wel iets heel cools gedaan. Ze hebben GTA Online nagespeeld en opgenomen in de Britse plaats Eastbourne. Deze plaats inclusief strand en pier was voor hun ideaal om op Los Santos te lijken. Ze hebben er echt een geniale video van gemaakt door zelfs een interface in beeld te brengen met diverse gamemodes en vooroordelen van het spel. Echt hulde aan deze bazen voor het zo realistisch naspelen van GTA Online. loveit.gif

Ben je ook een leuk GTA filmpje tegengekomen of heb je een ander project dat je graag in het nieuws wilt zien? Laat het me dan weten. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is een leuk idee maar als airsofter keur ik dit absoluut af. Door zo in het openbaar met airsoft replica's rond te lopen gaat straks nergens nog airsoft legaal worden en gaan we nergens nog kunnen spelen. Wat een mongolen zeg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is een leuk idee maar als airsofter keur ik dit absoluut af. Door zo in het openbaar met airsoft replica's rond te lopen gaat straks nergens nog airsoft legaal worden en gaan we nergens nog kunnen spelen. Wat een mongolen zeg

Zoals dat hoort hadden ze de politie van te voren ingelicht. Als je het op straat filmen van te voren meldt mag het meestal. In veel televisieseries gebruiken ze ook nepwapens.

Echt geniaal filmpje en vind het juist mooi dat ze het zo op GTA Online hebben laten lijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...