Jump to content

Apps op je telefoon (GTA V en Online)


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Lijkt het jullie niet handiger als Rockstar hun spelers apps kunnen laten downloaden (Voor niks natuurlijk, 5 sec werk)

voor op hun ingame telefoon en dat je dan ingame allemaal soorten handige apps op je telefoon heb staan?

Bijvoorbeeld:

App van Mazze bank of Los Santos.

Je drukt op app van Mazze bank in de hoofdpagina van je telefoon en je bent sneller in je bank account. Hoef je niet helemaal op internet te zoeken.

(Erg handig voor in Online om snel je geld op je bank te zetten voor spelers je doden, ben ik ook door op dit idee gekomen. :puh:)

App van Legendary Motorsport.

Je drukt op de app van Legendary Motorsport en je kan sneller een mooie auto uitkiezen. Hoef je ook niet helemaal het internet op.

En verzin maar verder wat jou handig lijkt als app. Misschien een spelletje of :puh:zaklamp :puh::D

Wat ik wel wil zeggen is, het is helemaal niet echt nodig. Je surft best snel op internet in gta V. Maar de smart phones van vandaag draaien juist door apps.

Apps aanklikken is iets wat wij in onze dagelijkse leven bijna een kwart van een dag alleen maar doen. Dus waarom niet in gta V? :D

Hoe denken jullie hierover?

Gr GTAKevin023

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb ik ook al af en toe over na gedacht.

Ik zat te denken aan:

- Flappy Bird parodie

- Een Appstore app

- Een timer/stopwatch app

- Een weer app (Waar je de weersvoorspelling enzo kan zien)

- Runkeeper app

Zo zijn er nog wel meer te bedenken

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt eigenlijk dan snelkoppelingen vanaf het telefoon hoofdscherm naar die website? Dat zou echt handig zijn. Zeker als je het dan naar eigen wens kan aanpassen.

Ik vind het een echt goed idee. Geeft ook meer het idee dat de telefoon een smartphone is die dan 'echte apps' heeft.

Geen idee trouwens hoe R* verder wilt gaan met die telefoon. Voor GTA4 bestond namelijk die hele telefoon niet en kon je hoogstends worden gebelt door een dumb phone.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb ik ook al af en toe over na gedacht.

Ik zat te denken aan:

- Flappy Bird parodie

- Een Appstore app

- Een timer/stopwatch app

- Een weer app (Waar je de weersvoorspelling enzo kan zien)

- Runkeeper app

Zo zijn er nog wel meer te bedenken

Flappy Bird :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het klinkt wel een leuk concept, maar zoals je zelf ook zegt: Het is niet echt nodig op zich.

Een nut vinden voor die apps zal dus voornamelijk de uitdaging hiervan zijn.

Ja, waarom ik dat zeg is omdat surfen op de internet in gta V veel makkelijker gaat dan surfen op onze internet. Wij moeten elke link dat we willen intikken. In gta V hoef je alleen maar op knopjes te drukken en je gaat naar websites toe. :puh:

Wat GTA5VehicleFreak zegt over een weer app vind ik eigenlijk een hele goeie. Dan weet je of het elk moment kan gaan regenen. Soms heb ik het idee dat als het regent het dagen duurt en het ook in elke sessie regent. Dat overal op deze wereld mensen die gta online doen het ziet regenen. Voor de reallisme of zo.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Apps hebben geen nut in deze game. Alles wat je nodig hebt staat op je telefoon, onnodige rommel als een Flappy Bird parodie zijn niet eens op secundaire manier nodig. Doe maar niet en steek dat geheugen in iets waar we wel nut aan hebben (zoals betere handling)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, waarom ik dat zeg is omdat surfen op de internet in gta V veel makkelijker gaat dan surfen op onze internet. Wij moeten elke link dat we willen intikken. In gta V hoef je alleen maar op knopjes te drukken en je gaat naar websites toe. :puh:

Er bestaat zoiets als bladwijzers en favorieten, dan hoef je niet elke link in te tikken :puh:.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, waarom ik dat zeg is omdat surfen op de internet in gta V veel makkelijker gaat dan surfen op onze internet. Wij moeten elke link dat we willen intikken. In gta V hoef je alleen maar op knopjes te drukken en je gaat naar websites toe. :puh:

Er bestaat zoiets als bladwijzers en favorieten, dan hoef je niet elke link in te tikken :puh:.

En websites waar je vrij eenvoudig een ontwerp zoals in GTA kunt toepassen met je eigen voorkeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Apps hebben geen nut in deze game. Alles wat je nodig hebt staat op je telefoon, onnodige rommel als een Flappy Bird parodie zijn niet eens op secundaire manier nodig. Doe maar niet en steek dat geheugen in iets waar we wel nut aan hebben (zoals betere handling)

Dat, dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...