Jump to content

Vragenlijst


GTAKevin023

Overige vragen  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Zal er ooit een mogelijkheid komen om naar North Yankton te reizen zowel als in single player als in online?

    • Ja.
      32
    • Nee.
      22
  2. 2. Je zou voor je een job begint, net als start wapen uitkiezen, een auto moeten kunnen uitkiezen om de missie mee te doen.

    • Ja.
      41
    • Nee.
      13
  3. 3. Je licht in je safehouse uit/aan kunnen zetten. Zou je dat willen?

    • Ja.
      27
    • Nee.
      27
  4. 4. Blote voeten kunnen hebben in gta Online. Voor bijvoorbeeld om in bed te liggen, bij je zwembroek of omdat jij het misschien leuk vind om over straat te lopen met blote voeten :P

    • Ja.
      38
    • Nee.
      16
  5. 5. Terug naar vraag 1. Je kan in online naar North Yankton en je kan daar safehouses kopen. Zou jij daar een safehouse willen?

    • Ja.
      36
    • Nee.
      18
  6. 6. Je hebt in single player bij bijvoorbeeld Michael nog meer mensen in huis wonen. (Jimmy, Tracy en Amanda) Zou je in online computer besturende personages in je safehouse willen? Bijvoorbeeld een schoonmaakster, huisdieren of een vriend/vriendin.

    • Ja.
      37
    • Nee.
      17
  7. 7. Je zou op een garage plaats 2 motors moeten kunnen opslaan in plaats van 1 motor, omdat 1 motor opslaan zonde is van de ruimte.

    • Ja.
      41
    • Nee.
      13
  8. 8. Zaklantaarn op je telefoon. Lijkt jou dat wat? Zowel als in single player als in online.

    • Ja.
      27
    • Nee.
      27
  9. 9. Je kan in je safehouse zitten op je bank. Maar je kan niet op straat op een bankje zitten. Zou je die mogelijkheid willen? Misschien met andere functies zoals liggen (Voor op het strand), zitten op de grond of leunen met je voet tegen de muur.

    • Ja.
      46
    • Nee.
      8
  10. 10. Als een lappenpop vallen als je van iets af springt. Moet eruit! Tenzij het een hoog gebouw is. Maar je poppetje valt al als een lappenpop als je van iets af springt wat makkelijk moet zijn om met je voeten op de grond te landen.

    • Ja.
      33
    • Nee.
      21


Recommended Posts

Hoi,

Ik heb een vragenlijst gemaakt met vragen die bijna alleen over gta online gaan. (2 voor singleplayer+online)

Jullie kunnen op de vragen stemmen met alleen ja of nee.

Ik zal zelf niet reageren op vragen waarom ik de vragen stel.

Er zal ook niks met de vragen en de antwoorden worden gedaan.

Het is gewoon voor de fun. :D

Stemse! :D

Gr GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Coole vragen. Ik heb hem meteen ingevuld.

Dit zijn echt van die dingen/ideeën die ze bij Rockstar Games ook wel willen horen. Heb nog steeds de hoop dat er uiteindelijk meer wordt gedaan met North Yankton. Al zou de wereld dan wel iets groter moeten worden dan wegen naar niets waar je doorheen zakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Het lijkt me ook zo vet dat je met online spelers in North Yankton kan spelen. En dat je er ook gewoon echt heen kan door echt te reizen. En niet door een glitch. :puh:

gaat toch niet gebeuren dan moeten ze eerst een nieuw map gaan maken er bij
Link to comment
Delen op andere websites

omdat er ook niks meer voor de ps2 of ps1 bijvoorbeeld nix meer ontwikkeld word, en de ps3 ook daarbij gaat horen (vergelijkbaar met de xboxen)

ik zou als r* zijnde mijn pijlen zeker op de nieuwste generatie richten omdat we het daar komende jaren mee moeten doen. En voor degenen die dan de nieuwste consoles of pc kopen te belonen met een flink grotere gta5

ik heb het veld nu ook al helemaal gezien en zou graag eens een grotere verandering willen hebben, die nieuwe auto's enzo geloof ik nu wel, heists zit ik niet met smart op te wachten maar een nieuwe stad (waardoor blaine county meer gecentreerd komt te liggen en meer gebruikt gaat worden) zou erg fijn zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

North Yankton is veel te klein om er iets degelijks mee te doen. Je zit dan constant tegen de grenzen van het gebied aan. Dat lijkt mij dan ook totaal niet interessant.

Rockstar kan toch uiteindelijk North Yankton uitbreiden? Dat hoeft toch geen probleem te zijn? Sneeuwballen gooien, schaatsen, jagen op dieren, met een vlammenwerper sneeuwpoppen verbranden... Hopelijk krijgen we dit jaar toch North Yankton met de kerst. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

omdat er ook niks meer voor de ps2 of ps1 bijvoorbeeld nix meer ontwikkeld word, en de ps3 ook daarbij gaat horen (vergelijkbaar met de xboxen)

ik zou als r* zijnde mijn pijlen zeker op de nieuwste generatie richten omdat we het daar komende jaren mee moeten doen. En voor degenen die dan de nieuwste consoles of pc kopen te belonen met een flink grotere gta5

ik heb het veld nu ook al helemaal gezien en zou graag eens een grotere verandering willen hebben, die nieuwe auto's enzo geloof ik nu wel, heists zit ik niet met smart op te wachten maar een nieuwe stad (waardoor blaine county meer gecentreerd komt te liggen en meer gebruikt gaat worden) zou erg fijn zijn.

De PS3 /Xbox 360 zijn nog lang niet aan hun einde vind ik, er kan nog meer uitgehaald worden. Zoveel verschil is er nu ook weer niet tussen de vorige en de current gen. Ok, de controllers, het menu etc zijn wel veranderd maar daarbuiten is er niet echt een verschil. Als je het puur voor de graphics doet moet je ook weer de laatste nieuwe tv kopen, anders zie je niet veel verschil ;).

Waarom moet het nog uitgebreid worden, dat is toch ook nooit met de voorgaande GTA's gedaan. Er mag meer in het Noorden van de map gedaan worden, dat wel maar misschien moeten we gewoon blij zijn met hetgeen we hebben ipv altijd maar meer te willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...