Jump to content

Gta IV spelen zonder cd


Nyltje

Recommended Posts

M'n cd doet van Gta IV doet raar. Hij leest hem wel, maar hij zegt steeds dat hij hem niet kan vinden. De cd maakt ook een ratelend geluid. Ik heb nu al een paar no cd cracks gedownload, maar die sluiten steeds na een paar seconde. Heeft iemand een no cd bestandje of weet iemand hoe ik de cd kan laten werken?

Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Hij werkt echt niet, stuur desnoods bestanden via een pb.

iMTR7.jpg

otYdR.jpg

Edit:

Het geratel stopte ineens en hij deed het. Nu was het probleem dat hij sluit na een paar seconde wat ik dus ook bij de crack had.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Zorg ervoor dat je alle originele bestanden terug zet en probeer het dan nog eens.

Dat geratel had ik ook met mijn vorige laptop, hij deed het pas toen het schermpje in beeld kwam dat de PC de CD identificeerde. Mijn record is 20 minuten die CD-rom in en uit doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht een vriend een CD-rom hebben liggen, dan zou ik die even lenen zodat je alle updates en dergelijke kunt regelen. Wellicht dat je CD-rom het dan wel doet.

Wanneer dit niet het geval is, heb ik geen idee wat het probleem kan zijn. In het ergste geval is je CD-rom beschadigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht een vriend een CD-rom hebben liggen, dan zou ik die even lenen zodat je alle updates en dergelijke kunt regelen. Wellicht dat je CD-rom het dan wel doet.

Wanneer dit niet het geval is, heb ik geen idee wat het probleem kan zijn. In het ergste geval is je CD-rom beschadigd.

Ja m'n cd doet het nu weer wel. Hij ratelt ook niet meer en je hoort hem draaien. (zoals hij eerst deed) Maar nu heb ik dus het probleem dat hij niet laadt. :(
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei, dan kan het aan je versie van GTA IV liggen. Er zijn best veel updates uitgekomen en voordat je het überhaupt kunt spelen, dien je deze wel geïnstalleerd te hebben.

Kan ik dit ergens downloaden en installeren? Misschien op de site van R* of Social Club?
Link to comment
Delen op andere websites

ERRWINS, ik weet even niet meer waarover je het hebt, hoor. Ben je zeker dat je weet waarover je het hebt? De nieuwste update van GTA IV kan je ook handmatig, zonder Games for Windows LIVE, downloaden en installeren. Het gaat dan om deze patch.

Aangezien je zegt dat het probleem iets met GfW LIVE te maken kan hebben, probeer dan eens XLiveless te installeren (zoals uitgelegd in deze post), welke GfW LIVE zal uitschakelen.

Sowieso zou ik in zo'n geval aanraden om GTA IV te herinstalleren. En met no-cd cracks mogen we je inderdaad niet helpen en volgens mij zal dat het probleem ook niet oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...