Jump to content

WhatsApp laat geen meldingen zien


BoerTijger

Recommended Posts

Hi beste vrienden.

Ik heb zojuist een nieuwe telefoon. De Huawei Ascend P7. Prachtig toestel, lekker krachtig en snel. Alleen zojuist een probleem. Mijn WhatsApp laat geen nieuwe berichten verschijnen in de meldingenbalk. WiFi of 3G maakt niets uit. Achtergrondgegevens zijn toegestaan.

Kan iemand mij helpen? Dank is groot!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook gehad op mijn Huawei.

Er zijn volgens mij twee mogelijkheden.

- Heb je misschien een RAM-booster of iets in die richting? Die blokkeren vaak Whatsapp en Facebook om meldingen binnen te halen. Probeer whatsapp bij uitzonderingen te zetten.

- Er is ook zoiets als een notification centre op de Huawei. Ik weet niet precies hoe dat heet maar het woord notification zit erin. Probeer daar naar te zoeken en whatsapp zonodig toestemming te geven.

Sorry als het een beetje vaag klinkt. Ik heb nu een aantal maanden een andere telefoon

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Whatsapp intern zit ook een berichtgeving optie, wellicht kun je daar wat aanpassingen verrichten om de berichtgeving te activeren.

Daar staat alles goed.

Inmiddels ben ik er achter gekomen dat hij geen berichten laad zodra ik via taakbeheer whatsapp heb afgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je in je settings ergens een optie vinden met "push-notifications" ? Of met meldingen: Altijd. Dan krijg je ook je meldingen binnen wanneer je niet actief op whatsapp bent, zoals het nu lijkt bij jou. Kijk bij zowel je telefoon settings als bij whatsapp settings.

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje gegoogeld en meerdere mensen hebben het zelfde probleem blijkbaar.

- add WhatsApp to the 'Protected Apps" list in the "Energy Saving" tab, en ook de andere apps waarvan je geen berichten krijgt.

- Heb je de nieuwste firmware?

- http://forum.xda-dev...stcount=2 op die site zegt iemand de oplossing te hebben gevonden, eenapp downloaden wat de push-notifications aanpast

andere sites met het zelfde probleem geven ook deze app.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Gezien het feit ik het bij meerdere apps had niet. ik heb een fabrieksintelling reset gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt nu weer goed.

Bedankt allemaal!

Bewerkt: door BoerTijger
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...