Jump to content

grapisch card niet goed windows 8.1


tjarda1999

Recommended Posts

Volgens mij ben je eraan voor de moeite, want die geïntegreerde graphics voldoen niet aan de minimumeisen voor het spel. Wat je nog kan proberen is om de driver te downloaden van de site van Intel.

heb ik ookal gedaan werkte niet maar moest na de installati be installati bestanden verwijderen miss drm?
Link to comment
Delen op andere websites

dus voor niks 25 euro uitgegeven?

Lijkt me sowieso een wonder als (hoogstaande) grafische spellen op je PC werken. Je hebt gewoon geen echte grafische kaart maar een chip in je processor die simpel grafisch beeld kan verwerken. Ideaal dus voor kantoren en als je niet zo veeleisend bent, maar wat minder als je een die hard gamer bent.

Ik neem aan dat Steam vast een regeling heeft dat je je geld weer terug kan krijgen binnen een bepaalde termijn.

Link to comment
Delen op andere websites

dus voor niks 25 euro uitgegeven?

Lijkt me sowieso een wonder als (hoogstaande) grafische spellen op je PC werken. Je hebt gewoon geen echte grafische kaart maar een chip in je processor die simpel grafisch beeld kan verwerken. Ideaal dus voor kantoren en als je niet zo veeleisend bent, maar wat minder als je een die hard gamer bent.

Ik neem aan dat Steam vast een regeling heeft dat je je geld weer terug kan krijgen binnen een bepaalde termijn.

mag geen nieuwe pc kopen van me ouders.... heb een laptop namelijk
Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig genoeg kan je aan een laptop niks upgraden, dus voor nu heb je inderdaad 25 euro weggegooid.

Volgende keer handiger om de vereiste specificaties op te zoeken, dus voor nu kan je enkel wachten als je een snellere pc/laptop hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...