Jump to content

Het patchen van glitches door Rockstar


cyrus_beukbaard

Recommended Posts

Waarom patched rockstar onschuldige en vaak zeer lollige glitches? Voorbeelden zijn de gate launch glitch en het tegelijk dragen van een masker en hoofdeksel. Kijk, ik begrijp dat sommige mensen misbruik maken van bepaalde glitches. Daar doen ze goed aan om die te patchen, maar waarom ook glitches die alleen maar grappig zijn? Weet je hoeveel lol ik met die launch glitch heb gehad? En die glitch waarbij je met je fiets onder die hefboom gaat bij lifeinvader, waardoor je de lucht in gaat. Zo zonde. 1.17 is nu hier en ik ben bang dat er weer een hoop weg zijn.

Wat vinden jullie? Doet rockstar er goed aan met het patchen van ALLE glitches?

Link to comment
Delen op andere websites

Glitches zijn als het ware foutjes in het spel en waarom zou je foutjes in een spel laten? :puh:

+1

Tevens, wat de een leuk vind hoeft een ander niet leuk te vinden ;-) ook worden met glitches weer andere glitches (softwarestoringen) gecreëerd/ veroorzaakt...

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de rest al zegt: omdat het foutjes zijn.

Glitches zijn natuurlijk wel leuk, maar als

rockstar games een spel vol foutjes uitbrengt

zullen de mensen binnen no-time klaar zijn

met het kopen van gta V. Puur omdat het spel

perfect moet zijn dus. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Hadden ze de fietsglitch waarmee je heel erg ver kon springen niet gepatcht, en bij een latere update expres weer teruggebracht? Dit na vraag van een hoop mensen?

Bewerkt: door DDT Dorus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...