Jump to content

Grand Theft Auto blijft hangen tijdens het downloaden van updates.


Michael

Recommended Posts

Gisteren begonnen de problemen al, ik kon voortdurend niet online komen op Grand Theft Auto Online. Uiteindelijk kon ik pas in de avond een kwartiertje spelen, maar sta ik weer voor een dilemma. Ik wou de nieuwe update downloaden, maar hij blijft steeds bevriezen wanneer ik iets wil downloaden.

Ik ging de update downloaden toen de pop up kwam, en toen liet hij zien dat er nul procent werd gedownload. Dus ik had vijf minuten gewacht, en uiteindelijk wou ik het downloaden cancellen. Maar toen ik klikte op stoppen, werd het nog erger, want ik kon niet eens meer iets doen. Toen heb ik heb maar uitgezet en aangedaan, maar het lukte nog steeds niet.

Uiteindelijk heb ik de installatiedata verwijderd, gewacht met downloaden, downloaden wanneer jezelf al in het spel zit, niks werkt. Ik erger me er dood aan, want in de tussen tijd had ik allang kunnen spelen. Ook bij PlayStation Store wou hij ook niet een nieuwe update downloaden.

Heeft er iemand een oplossing voor deze vreselijk irritante bug? Ligt het aan Sony? Want dit had ik twee dagen geleden niet.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...