Jump to content
Joriz

Linday Lohan blijft juridische stappen zetten tegen Rockstar Games!


gallery_1_5_19519.jpg

Als bewijs voert ze een Google actie aan waarin ze wil aantonen dat ze op Trevor lijkt?!?

We hadden al eerder gepost in enkele nieuwsberichten dat Lindsay Lohan juridische stappen probeert te ondernemen tegen Rockstar Games aangezien ze claimt de dame te zijn op alle GTA5 posters van het spel en Lacey Jonas in het spel (dit personage is onderdeel van één van de random events). De eerder 10 pagina tellende aanklacht is vervangen door een maar liefst 67 pagina tellende aanklacht.

De nieuwe aanklacht bevat vele bijlages van afbeeldingen die aan moeten tonen dat Rockstar Games alles heeft gebaseerd op haar uiterlijk en stem en dit enkel heeft gedaan voor het verdienen van geld vanwege haar bekendheid. Hierbij zou volgens de advocaat van Lindsay Lohan de First Amendment (vrijheid van meningsuiting, voor pers en geloof) niet gelden. puh2.gif

Als bewijs voert ze dus flink wat foto's en afbeeldingen aan waarbij ongedateerde foto's van haar zitten (zijn die nu voor of na GTA5 gemaakt?), afbeeldingen zitten van artwork van GTA5 en diverse afbeeldingen van onofficiële merchandise (huh, Dat is toch niet van R*?). Lindsay Lohan weet dus goed met haar advocaat een rammelend bewijs samen te stellen. De 'bewijzen' wijzen vooral vooral op de behoefte op geld voor Lindsay Lohan vanuit een schikking i.p.v. het aan laten komen tot een rechtzaak die ze waarschijnlijk verliest.

Natuurlijk moet ik zelf ook toegeven dat het personage uit GTA5 iets overeenkomt met Lindsay Lohan, maar ze kan net zo goed op Kate Upton of één van de vele andere Hollywood sterren zijn gebaseerd met hun open leven. Rockstar Games weet gewoon goed alles uit het echte Los Angeles te parodiëren, waar dus ook een bekende sekte, het gangleven en eigenlijk de complete stad onder vallen.

http://instagram.com/p/esfFfuBq4b



Shelby Welinder uit Brooklyn (New York) is waarschijnlijk de echte dame die voor R* model heeft gestaan

Dat was de roddelrubriek weer voor deze week. Mocht je nog serieus GTA5 nieuws hebben gevonden, een leuk GTA filmpje hebben gemaakt of heb je een ander project dat je graag in het nieuws wilt zien? Laat het me dan weten. smile3.gif

Bron: The Hollywood Reporter via IGN

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Shelby Welinder zou natuurlijk kunnen (ze woont in de omgeving van R* North), maar evenzeer kan het iedereen zijn.

De nieuwe aanklacht bevat vele bijlages van afbeeldingen die aan moeten tonen dat Rockstar Games alles heeft gebaseerd op haar uiterlijk en stem en dit enkel heeft gedaan voor het verdienen van geld vanwege haar bekendheid.

Aaah, pot en ketel.

GTA geniet alleszins een grotere bekendheid dan Lohan dat doet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Getalife:

(spoilers zijn veilig; zitten alleen wat grote afbeeldingen in)

GetaLifeBuilding-GTA4-exterior.jpg

Dit gebouw is weer gebaseerd op het Metlife gebouw:

Walter_Gropius_photo_MetLife_Building_fassade_New_York_USA_2005-10-03.jpg

En Metlife is een verzekeringsbedrijf. Hier de slogan:

MetLife – Insurance, Benefits, Retirement- Get a Quote Today (Google)

Benefits is Engels voor voordeel/winst.

Toch wel grappig hoe het zo bij elkaar lijkt te horen :puh:.

Bewerkt: door tommie59

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Poeyoeioei, die laatste dame leidt wel heel erg af zeg... :$ Maar goed, beetje een onzinzaak. Als we zo gaan denken heeft Koefnoen al helemaal geen voortbestaan (oke dit is de US en geen NL, but still :puh:). Ik hoop dat mevr. Lohan het verliest. :Y

Bewerkt: door NicolaB

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mevrouwtje Lohan moet eens stoppen alle aandacht naar haar toe te trekken. Dit hele gebeuren is gewoon een schreeuw om aandacht. Het is alleen jammer voor dat niemand zich druk om haar maakt. Mevrouw Lohan moet eens stoppen met aandacht vragen en zich meer op haar smakeloze films concentreren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ze mij in ieder geval niet aanklaagt; het zou kunnen dat ze vindt dat mijn XBL-poppetje (en mijn avatar hier) wel heel veel op haar lijkt.

Ik hoop voor je dat je een beste advocaat hebt want je avatar heeft donker haar, dat heb ik ook.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...