Jump to content

Globalization and modernization


Dutchy3010

Recommended Posts

post-33831-0-57579900-1413221758.jpg

Dit forum wordt geleid door een team van vrijwilligers. Een team dat veel tijd en energie steekt in het onderhouden van dit forum, zowel voor als achter de schermen. Soms beseffen leden van ons moderatieteam dat het beter is om te stoppen; om uiteenlopende redenen. Ondanks dat het "maar" een forum is, kan mij dat persoonlijk best wel raken. Het zijn mensen met wie ik veel samengewerkt heb. Met wie ik een "band" heb opgebouwd. Die stiekem, ook al mag ik dat eigenlijk niet toegeven, een plekje veroverd hebben in mijn hart. Ik denk dat een aantal van jullie dat best wel kunnen begrijpen, ook al is het niet echt "hip" om dat toe te geven.

Helaas stoppen drie crewleden met hun taken: Hanneswasco, Jacky-2007 en Jesperkaj. Alle drie hebben ze zeker een plekje in mijn hart veroverd. Ik wil jullie allemaal bedanken, zowel namens mijzelf als de rest van de crew, voor de supermooie (jaren)lange samenwerking.

Maar zoals Johan Cruijff ooit zei: "Ieder nadeel heb zijn voordeel". Dat betekent ook dat er binnen de "topcrew" plaats is voor vers bloed. Wij zijn erg blij om onze nieuwe paarse leden aan jullie voor te stellen: Guardian1980, Big Boss en Silverbyte zullen het GM-team gaan versterken.

Dit zijn niet de enige wijzigingen... Hanneswasco stopt natuurlijk ook met zijn taken als moderator, waardoor een plek vrij is gekomen in de GTA IV fora. Daarnaast komt vanwege het afscheid van Jesperkaj een plaats vrij in de GTA V fora. Crypteq heeft tot ons genoegen de grote uitdaging geaccepteerd om zowel GTA IV (samen met Guardian1980) als GTA V (samen met .Timothy en Phoenyxar) bij zijn huidige taken als Modding moderator te voegen.

Nu Guardian1980 gepromoveerd is naar Global Moderator, werden zijn taken (Lifestyle + Contests + GTA IV + Global Moderator) wel erg veel. Derhalve hebben we besloten om iemand anders te zoeken voor Lifestyle. Venzio gaat SpacyColours helpen om het schorem in het Lifestyle forum aan te pakken!

Het Chinatown wars subforum blijft tijdelijk onder het bewind van de GM+. De wijzigingen zullen zo snel mogelijk worden doorgevoerd.

Guardian1980, Big Boss, Silverbyte, Venzio en Crypteq: veel succes!

Hanneswasco, Jacky-2007 en Jesperkaj: _O_ _O_ _O_

Vanwege de vele wijzigingen: fouten voorbehouden... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een hele boterham om te verwerken allemaal. Gefeliciteerd aan de gepromoveerden of de mensen die een nieuwe taak hebben gekregen. Ik twijfel er niet aan dat jullie jullie nieuwe taak goed zullen uitvoeren.

Aan iedereen die van zijn taak afstapt: dankjewel voor jullie jarenlange dienst!

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn dat even veranderingen...

Zowel Hannes, Jacky als Jesper: bedankt voor jullie inzet. Jullie zullen dan niet meteen mijn hart veroverd hebben zoals bij Dutchy, maar ik ben er van overtuigd dat jullie heel goed werk hebben geleverd. Bedankt daarvoor.

Guardian, bij jou zag ik het wel wat aankomen. Ik heb het je toen zelf ook gezegd, en je neutrale reactie sprak eigenlijk boekdelen, haha. Ben blij voor je, prima werk dat je gaat leveren, zeker van!

Silver en Big Boss, bij jullie zag ik het niet zo hard aankomen, maar ten eerste: proficiat! Jullie gaan het goed doen; geen twijfel aan. Succes, mannen!

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, wat een kleurenpalet. De heren met een nieuwe uitdaging: heel veel succes en plezier toegewenst! De drie heren die hun pensioen in gaan: jullie zullen worden gemist, dank voor jullie bijdragen! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Veel namen, veel veranderingen... Bedankt voor jullie dienst Hannes, Jacky & Jesper! We zullen jullie, ondanks dat jullie wellicht niet helemaal verdwijnen, wel missen.

En veel succes aan de rest natuurlijk, het is voornamelijk een herverdeling, maar eentje met zijn effect.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...