Jump to content

Co-op mode in Single Player?


salva-mea

Recommended Posts

Zat gister onder het genot van een gele rakker met een maatje van me eens even lekker te babbelen over GTA-5 op de PS-4. Beetje ideeen wisselen, toen kwam er ook ter sprake dat het misschien wel een gaaf idee zou zijn als je de single player in Co-op mode kan doen. Ik snap dat het niet helemaal gaat aangezien je niet altijd missies heb met meerdere characters maar zou wel vet zijn.

Lijkt jullie dat ook wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Een co-op modus die het alleen doet in de free-roaming (dus buiten de missies om) zou al vet zijn. Gewoon samen met je vriend(in) (of meerdere vriend(inn)en, als de co-op bijvoorbeeld vier personen ondersteund) op de bank een beetje klooien en lol trappen. Toch gezelliger dan wanneer je het 'op afstand' via GTA Online zou moeten doen. Ik ben voor!

Link to comment
Delen op andere websites

Een co-op modus die het alleen doet in de free-roaming (dus buiten de missies om) zou al vet zijn. Gewoon samen met je vriend(in) (of meerdere vriend(inn)en, als de co-op bijvoorbeeld vier personen ondersteund) op de bank een beetje klooien en lol trappen. Toch gezelliger dan wanneer je het 'op afstand' via GTA Online zou moeten doen. Ik ben voor!

Nu rockstar nog!
Link to comment
Delen op andere websites

Jawel. Zelfs de ps2 kon het aan met Gta San Andreas. Ze kunnen t makkelijk aan.

Het is wel een vet idee! Het lijkt mij erg leuk.

Jawel, maar die co-op was echt zwaar bagger. Je kon niet in verschillende autos en niet verder dan 30 centimeter van elkaar vandaan :7

Echte co-op zoals in online zeg maar, kunnen de (huidige) consoles niet aan :cry: :N

(split screen zeg maar)

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel. Zelfs de ps2 kon het aan met Gta San Andreas. Ze kunnen t makkelijk aan.

Het is wel een vet idee! Het lijkt mij erg leuk.

Jawel, maar die co-op was echt zwaar bagger. Je kon niet in verschillende autos en niet verder dan 30 centimeter van elkaar vandaan :7

Echte co-op zoals in online zeg maar, kunnen de (huidige) consoles niet aan :cry::N

(split screen zeg maar)

Hoe weet je dit zo zeker? :7 Dat het nog nooit (?) is gedaan, betekent niet dat het niet mogelijk is ;)

Bewerkt: door Sir_Ballas
Link to comment
Delen op andere websites

Weet t niet zeker, maar het is volgensmij wel vaak (miss zelfs door Rockstar, dat weet ik niet zeker) aangewezen als reden dat er geen co-op inzit. En het is best logisch, aangezien je twee keer zoveel moet drawen en dat kost enorm veel geheugen. ;) En waarom had R* het andersx niet gedaan in SA? Ze konden niet beter (lees: split screen) en omdat het in SA geen succes was hebben ze het niet in GTA V bijv gedaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Juist... maar je weet toch ook wel dat je een PS2 niet kan vergelijken met een PS3? Wellicht is dit wel met een PS3 mogelijk en zeker met een PS4 zie ik geen problemen. De techniek gaat immers ook vooruit en blijft niet eeuwig stilhangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...