Jump to content

[SERIE] Chicago Fire


Wesley

Recommended Posts

Chicago-Fire.jpg

Chicago Fire is een serie die gaat over Chicago Fire Department (CFD), oftewel, de brandweer van Chicago. In de serie is de blik vooral gericht op één kazerne, "25th Bataljon". Tijdens het redden van mensen en het blussen van branden gebeuren er allerlei dingen, maar ook naast hun werk gebeuren er allerlei dingen. Voor liefhebbers van dit soort actie zou ik de serie zeker aanraden! Deze serie komt zo af en toe op de zender FOX.

Zijn er meer mensen die het volgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben best wel iemand die veel series kijkt, maar hiervan heb ik eigenlijk nog nooit gehoord (of is net op mijn blinde vlek gevallen ^^). Ik vind de trailer persoonlijk tegenvallen alleen denk ik wel dat ik het een kans ga geven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf ben ik ook erg verslaafd aan series. Ook vaak oordeel ik erg hard, ik ben niet gauw tevreden als het aankomt op series. Toch zal ik toegeven dat Chicago Fire een erg fijne serie is, omdat het laat zien waarmee de brandweer lui van Chicago mee te maken kunnen krijgen. Er zit verder ook gewoon een erg leuk verhaal in wat je gewoon vanaf S01E01 moet volgen om het goed te kunnen begrijpen.

Hopelijk vind je het een leuke serie ShootDaan! Ben benieuwd naar je mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...