Jump to content

Protagonist volgende GTA.


Da Phoenix

Recommended Posts

Wat zijn jullie voor de wensen voor de protagonist voor de volgende GTA?

In GTA V waren er drie hoofdpersonen (Michael, Trevor en Franklin) . Hun verhaal was minder uitgebreid dan het verhaal van Niko in GTA IV.

Vinden jullie drie hoofdpersonen fijn of zien je er liever een. Of hebben jullie een voorkeur voor twee hoofdpersonen?

Ik vind persoonlijk drie hoofdpersonen prima te doen. Ik hoop wel dat de verhalen wat uitgebreider worden dan dat nu het geval is. Ook hoop ik op een vrouwelijk personage. Dat kan, mits goed uitgewerkt, een extra dimensie geven aan het geheel.

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben een trio nu gehad, maar dat was wel genoeg. Een koppel van twee mensen (eventueel man en vrouw, zou een coole uitwerking kunnen hebben, of twee broers, etc...) lijkt me nog het proberen waard, maar zelfs als dat niet echt leuk is, wil ik gewoon bij één persoon blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Claude en Cataline beroofden samen tussen 1992 en 2001 tientallen banken in de USA. Misschien is een verhaal met die 2 personen wel interessant, al zie ik het niet gebeuren aangezien Rockstar geen figuren uit vorige generaties gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Claude en Cataline beroofden samen tussen 1992 en 2001 tientallen banken in de USA. Misschien is een verhaal met die 2 personen wel interessant, al zie ik het niet gebeuren aangezien Rockstar geen figuren uit vorige generaties gebruikt.

Je kan natuurlijk wel een zelfde soort basis gebruiken.

Een stel á la Bonnie en Clyde

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 1 prima. kijk naar alle oudere gta's, die hadden meestal een lang en sterk verhaal. Het is zowieso makkelijker voor R* om voor 1 character een compleet verhaal te maken dan voor 3. En ik vond met claude, tommy, carl & niko apart spelen vreder dan 3 characters in 1 game :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik prefereer echt een game met één protagonist. Op zich was GTA V wel origineel, maar echt geslaagd vond ik het niet; door het steeds switchen bouwde ik toch geen "band" op met de drie heren. Bij andere GTA's had ik dat gevoel toch wel, en dat is voor mij toch best belangrijk. Ik beleef dan veel meer plezier aan de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het misschien niet eens leuk zijn(of toch op z'n minst innoverend) als Rockstar eens een vrouwelijke protagonist kiest? Geen idee of het wat zou zijn, het zou wel unieke nieuwe elementen aan het spel kunnen toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik, als ik kritisch ben, liever met één protagonist speel. Dit zorgt ervoor dat je je echt inleeft met die personage en, naar mijn mening, dieper in de verhaallijn van het spel wordt getrokken. Als je steeds switcht van personage, beleef je de game veel oppervlakkiger. Dit kan voordelen bieden zoals variatie, maar je krijgt toch de neiging om je naar één personage toe te trekken (Trevor in mijn geval). Dan is het minder leuk om met bijvoorbeeld Franklin te spelen waar ik minder mee had.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...