Jump to content

Wat gaat Rockstar doen met Kerst?


Tommie59

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    4

  • maartenvdz

    3

  • coolguynl

    3

  • Votair

    2

Ook ik heb die sneeuw niet meegekregen, maar het heeft me altijd al leuk geleken om GTA eens in de sneeuw te spelen. Gewoon dat alles wit is. En daarnaast lijkt me een grote kerstboom midden in de stad ook wel leuk! Het is gewoon een fantastisch sfeertje met kerst. Ik hoop daarnaast op een wapen dat sneeuwbalen schiet, maar dat is denk ik een beetje veel fantasie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Halloween is niet echt een feest dat overal wordt gevierd, ik verwacht niet dat daar een update voor komt.

Een DLC voor GTA V komt eigenlijk alleen als er een feest is wat in Amerika ook wordt gevierd. Zo was er wel een DLC voor die Amerikaanse dag, maar was er niet een DLC voor bijvoorbeeld het Chinese nieuwe jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

ik gok

current gen = plat sneeuw

next gen = dikke sneeuw

Ook ik heb die sneeuw niet meegekregen, maar het heeft me altijd al leuk geleken om GTA eens in de sneeuw te spelen. Gewoon dat alles wit is. En daarnaast lijkt me een grote kerstboom midden in de stad ook wel leuk! Het is gewoon een fantastisch sfeertje met kerst. Ik hoop daarnaast op een wapen dat sneeuwbalen schiet, maar dat is denk ik een beetje veel fantasie. puh2.gif

GTA_5_Snow_Mod_Online.jpg Bewerkt: door tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

als je ziet dat de div app games zoals family guy of simpsons tapped out volop met halloween bezig zijn verwacht ik wel dat gta er ook iets mee gaat doen

hopelijk laten ze met de kerst de sneeuw een paar dagen liggen ipv 24 uur...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op 'echt' sneeuw. Geen textures. En ook dat je vast kan zitten. Dat lijkt mij echt geweldig en dat je sneeuwbanden nodig hebt. Ik hoop ook dat ze North Yankton open maken. Rockstar moet is naar de gamers luisteren :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

als je ziet dat de div app games zoals family guy of simpsons tapped out volop met halloween bezig zijn verwacht ik wel dat gta er ook iets mee gaat doen

hopelijk laten ze met de kerst de sneeuw een paar dagen liggen ipv 24 uur...

Idd, was veel te kort afgelopen jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar rockstar zal waarschijnlijk geen ruk doen op de ps3 en xbox "omdat de current gen" veel beter is en meer textures kan verwerken voor bijv. Sneeuw

Dat zal me niks verbazen. Zo hopen ze mensen naar de current gen te trekken. Ze gaan waarschijnlijk niks meer doen aan de old gen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met Halloween verwacht ik niet dat ze iets zullen uitbrengen, het is ook niet bepaald een belangrijke feestdag.

Met Kerstmis mag er idd wel sneeuw, een kerstman, kerstboom en een wapen dat sneeuwballen schiet mag ook wel. Het is ook wel haalbaar, een grenade launcher of RPG dat sneeuwballen schiet, net zoals we met de Independence Day Special die RPG hebben gehad voor vuurwerk te schieten ;).

Ja, maar rockstar zal waarschijnlijk geen ruk doen op de ps3 en xbox "omdat de current gen" veel beter is en meer textures kan verwerken voor bijv. Sneeuw

Dat ze na x aantal tijd niks meer zullen uitbrengen op de previous gen lijkt me niet meer dan logisch maar de eerste tijd zullen de updates nog wel uitkomen voor alle platformen. Tuurlijk denken ze aan hoeveel ze kunnen verdienen maar ook Rockstar weet wel dat niet iedereen zich direct een next gen kan veroorloven ;).
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...