Jump to content

Hallo mensen Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen.


Tannis

Recommended Posts

Mijn Asus K53SJ laptop heeft de laatste tijd bedacht dat het leuk is om zichzelf zo maar af te sluiten, ook als de accu nog voor 50% is opgeladen oid. Ik kan hem direct daarna ook niet meer opstarten, maar een dag later wel weer . Nou start ik vandaag mijn laptop op, en komt ie met de melding dat er een probleem is met de Asus K53SJ accu. De letterlijke melding is: Er is een probleem met uw accu waardoor uw computer plotseling afgesloten kan worden. Hij geeft zelf aan dat ik hem maar moet vervangen, maar ik heb een beetje rond gezocht, en dat kost al snel 70 euro oid, en dat vind ik dan weer een beetje jammer. Heeft iemand een idee wat het eventueel kan zijn, en anders waar ik misschien goedkoop een accu kan vinden? wat dacht je van deze: http://www.cbatterie...j-batterie.html

Link to comment
Delen op andere websites

Je accu is waarschijnlijk lui geworden. Daar valt volgensmij niks aan te doen. Maar als je een nieuwe accu hebt kun je dat voorkomen door hem af en toe leeg te laten lopen.

En die accu die laat zien is van een franse site dan moet het met de buitenlandse post mee, dat wantrouw IK altijd een beetje. Maar dat moet je zelf weten.

Welkom trouwens!!

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

De accu van een laptop valt dacht ik alleen in het eerste jaar binnen de garantie, daarna niet meer. Het is dus handig als je je aankoopdatum/ouderdom van je laptop aangeeft, tevens is een andere topictitel ook niet verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...