Jump to content

Oktober work


RMJ

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Eigenlijk ben ik helaas steeds minder bezig met designen en steeds meer schoolwerk/onderneming starten.

Dus laatste tijd toch weer een beetje begonnen, hieronder wat werkjes van deze maand:)

#1 - Huisstijl van mezelf! hier heb ik wel een tijdje op gezeten omdat ik wilde dat het er professioneel en duidelijk/minimalistisch uitzag.

ook zeer lang op het logo zitten werken, ben er wel blij mee.

Visitekaartje voor

visiteantivoor_zpsc1d1331a.jpg

vistite achter

visiteantiback_zps7799d658.jpg

#2 - Tiellebar. Ik heb een eigen bar gebouwd/getimmerd bij mij thuis dus zodoende moest daar natuurlijk ook iets voor verzonnen worden haha!

bannertielanti_zpsf21e517f.png

BIER_zps6a2a3927.png

#3 - Flyer NYE, flyer voor een cafe waar ik 2 versies van gemaakt heb. die van 2015 is gekozen.

flyer2anti_zps3be7b9d2.png

a5anti_zps0505f624.png

#5 - Visitekaartje bites&dinner

bitesendiner_zps5cfcf606.jpg

#6 Poster kermis

KERMISHAREN3_zps915dfed9.png

#7 - Signatures, hier weer klein beetje mee begonnen. zijn er al 2 van gepost ik weet het ja maar ik zet t er toch even bij.

Daf XF opdracht

dafklein_zps2801620d.png

Tom hardy

tomhardy_zps867f8370.png

Believe

believesmall_zpsc862e979.png

sons

sons_zps675cda0c.png

gr Rob

Bewerkt: door RMJ
Link to comment
Delen op andere websites

Tof. Je bent absoluut een getalenteerd designer. Vooral het visitekaartje vind ik buitengewoon goed gelukt: clean, strak, goed lettertype, fraai symbool. Verder zit de New Year's Eve 2015 poster ook erg goed in elkaar.

Blijf vooral meer van je werk showen als je er de tijd voor hebt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Visitekaartje

Je visitekaartje is goed gelukt! Het zijn uiteraard fantastische kleurencombinaties. Daarnaast moet ik je mijn complimenten geven over je creatieve logo. Deze is absoluut uitstekend gelukt! Daarnaast is je tekst erg duidelijk en is het visitekaartje zowel voor als achter lekker clean. Dit is echt iets waar ik van hou als ik een visitekaartje krijg. Mooi gedaan man!

Tiellebar

Qua design is het zeker goed gelukt. Het lettertype dat je gebruikt vind ik wel bij een bar passen. Echter de tekst "Voor bier kom je hier - kom hier voor bier - wil je bier? kom dan hier" is niet aansprekend. Natuurlijk wel voor de echte bier liefhebben, maar een bar is niet alleen maar bier. Het gaat om gezelligheid, warmte, en natuurlijk verschillende drankjes. Ik denk niet dat zo'n tekst mensen aanspreek om nou echt naar binnen te komen. Laat zien wat je uitstraalt! Je design is namelijk wel erg jammer. Ik vind het dan jammer dat de tekst daar niet bij aansluit.

Je bierkaart vind ik echt een leuk idee. Daarnaast is ook hier je design leuk. Deze tekst vind ik wel humor hebben, dus lekker zo laten staan. Wat is echter de bedoeling met je bierkaart? De uitleg is namelijk niet op de kaart te vinden. Dit zul je dan elke keer moeten vertellen bij het uitreiken van een bierkaart? Leuk idee, leuk design, maar ik denk dat je het wat meer moet uitwerken.

De Raaf, Flyer 1

Echt, werkelijk waar, wat een fantastisch design! De achtergrond is super uitkozen ten opzichte van het design. Daarnaast lijkt je design een mooie diepte te hebben door het effect wat je gecreëerd hebt naast de raaf. Ik moet wel zeggen dat ik de tekst door je design heen zie, niet mooi vind. Ten eerste kan ik al niet lezen wat er staat, en ten tweede zie ik de tekst door je hele design schuin lopen door het design heen. Dit zorgt wel voor afleiding, iets wat natuurlijk niet de bedoeling is. De tekst kleur onderin past trouwens perfect bij je design, Daarnaast geeft het een leuk effect dat je het goude aan de zijkanten laat wegvagen. Overigens vind ik de tekst bovenin niet mooi, deze lijkt er zo opgeplakt. Hier had je veel meer mee kunnen doen. Daarnaast vraag ik me nog af waarom het onderin is geblurd. Staan daar gegevens, of hoort dat bij het design? Dit vind ik namelijk op het oog niet mooi op deze manier. Als laatste twee dingen wil ik nog even aangeven dat het splash effect en de witte raaf erg leuk vind. Dit geeft ook een fantastisch effect. Tot slot vind ik de stroke om je design heen veel te dik. Kan je deze niet wat dunner maken? Misschien een kwestie van smaak hoor, ik hou namelijk sowieso niet echt van (dikke) strokes.

De Raaf, Flyer 2

Deze flyer vind ik ook fantastisch gelukt! De aandacht komt direct op de mooie vrouw in het midden. Deze springt er fantastisch uit door het mooie rookeffect wat je gecreëerd hebt. Daarnaast zorgen de flessen champagne (?) voor een mooie uitstraling van je design. Dit past natuurlijk ook goed bij het evenement. Nu heb ik het nog niet eens over je achtergrond gehad, welke prachtig bij de rest van je design past. Ik moet overigens zeggen dat ik weer niet tevreden ben over de border die je gebruikt. Maar zoals ik hier boven al zei, dit kan een kwestie van persoonlijke smaak zijn. De tekst '2015' vind ik ook niet erg goed gelukt. De kleur en de texture in '2015' vind ik zeker mooi, maar de tekst lijkt er zo opgeplakt. Toch zorg je ervoor dat de vrouw de aandacht trekt, in plaats van 2015. Ook New Years Eve en de namen daaronder lijken opgeplakt als je daar langer naar kijkt. Dit valt in het eerste opzicht niet echt op. Daarnaast vind ik de flares die je toepast op de tekst '2015' erg mooi! De kleuren van de flares passen perfect bij het font en je design. Daarnaast ook weer de vraag waarom je de tekst onderin geblurd hebt? Doodzonde! Tenzij er natuurlijk gegevens onder staan.

Visitekaartje Bites & Dinner

Dit visitekaartje vind ik, in vergelijking met die van jou, een stuk minder. Dit visitiekaartje heeft een leuk, oud design. Toch vind ik dat het design erg druk is. Als je een oud design na wilt bootsen, moet je design niet heel erg druk zijn. Wel iets drukker als die van jezelf, maar niet zo overdreven druk zoals bij deze is gedaan. Daarnaast vind ik je tekst goed bij het design passen, maar de tekst scheef door het design vind ik een stuk minder. Dit is veel te opvallend, of gaat dit er later uit? Het zal wel een watermerk zijn denk ik?

Poster Kermis

Alweer een mooi design! Je hebt het echt vrolijk gemaakt, iets wat natuurlijk ook moet bij een kermis. Een kermis is natuurlijk wel iets speciaals voor kinderen. Je kleurencombinatie en uitstraling van je design vind ik echt super! Daarnaast is je plant en de bijbehorende bordjes op je design ook goed gedaan. Je lichtinval is perfect gedaan! Om over de tekst te praten; in de bordjes is het fantastisch! De grote tekst '5 tm 8 sept.' vind ik wat minder, deze lijkt er op een één of andere manier er zo opgeplakt te zijn, terwijl de tekst 'Kermis Haren' wel weer goed is verwerkt in de boom. Je border vind ik weer matig, zoals je waarschijnlijk al had verwacht. Tot slot zie ik nog wat vervaagd boven. Staat daar een tekst? Anders is het erg jammer.

Sign Daf XF

Een mooie signature met leuke effecten. De achtergrond lijkt saai als je er niks mee doet, maar dit heb je gelukkig wel gedaan. Een mooi rookeffect zorgt voor een leuk effect op je signature. De rook onder aan de auto zou ik echter wat minder zichtbaar maken, dit past namelijk niet bij de rest. Het vuur en de rook aan de zijkant van de vrachtwagen is super! De tekst past ook mooi bij het design. Goed gedaan!

Sign Tom Hardy

Opnieuw een fantastisch design! Een mooie render met mooie effecten erom heen. Misschien heb je de render ietwat overbelicht, maar dit maakt niet erg veel uit; het zorgt tenslotte in dit geval voor prachtige details! Je tekst is ook super gedaan. Een van de mooiste signatures uit dit rijtje :)

Sign Believe

Deze signature vind ik dan wat minder. Ik denk dat dit design meer tot zijn recht komt als je hem in normale kleuren gaat maken. Desalniettemin vind ik de render leuk uitgekozen en mooi geplaatst. Je tekst past er prima bij. De effecten komen helaas niet naar voren en de rechterkant van de signature is alleen maar zwart als ik het zo bekijk. Helaas.

Sign Sons

Een mooie signature met een leuke achtergrond. In tegenstelling tot de vorige komen de effecten nu wel tot zijn recht. De render is mooi, maar doordat het logo van Sons of Anarchy niet goed is verwerkt, lijkt het wat minder. Dit logo had namelijk wel wat vervaagd mogen worden, de aandacht ligt nu namelijk puur op dat logo en niet meer op de rest van de signature. De tekst heb je weer fantastisch weten te verwerken.

Ga zo door man! Je hebt echt super designs er tussen zitten! Ik ben echt positief over jou werk en zou graag veel meer willen zien!

Link to comment
Delen op andere websites

mega veel feedback.

thx voor je uitgebreide feedback !

Ten eerste, die schuine letters enzo dat is eigenlijk even snel allemaal antirip, hetzelfde geld ook voor de blur bij de posters haha(en info).

En dat van de tiellebar is gewoon voor de vriendengroep dus hoeft niet zo professioneel. Bedoeling van de bierkaart is gewoon 10 euro voor zo'n kaart waarna je deze zelf af kan strepen zodat we gezamelijk het bier betalen.

thx aan de rest :), zeker hier vaker iets posten met zo'n leuke en goede feedback ;).

Link to comment
Delen op andere websites

thx voor je uitgebreide feedback !

Ten eerste, die schuine letters enzo dat is eigenlijk even snel allemaal antirip, hetzelfde geld ook voor de blur bij de posters haha(en info).

En dat van de tiellebar is gewoon voor de vriendengroep dus hoeft niet zo professioneel. Bedoeling van de bierkaart is gewoon 10 euro voor zo'n kaart waarna je deze zelf af kan strepen zodat we gezamelijk het bier betalen.

thx aan de rest smile3.gif, zeker hier vaker iets posten met zo'n leuke en goede feedback knipoog.gif.

Ah, bedankt voor de uitleg. Ik snap je helemaal. Overigens een leuk idee met je bar en je afstreepkaart. Zeer handig!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het eens met Visser over de feedback, en inderdaad, hele mooie designs! Je eigen visitekaartje is echt goed gelukt, heel strak en elegant, top! Enige wat ik zou veranderen (eigen smaak) is het lettertype, de subtekst op de voorkant en de gegevens op de achterkant zou ik niet in kapitalen neerzetten. Kleine letters lijken mij wat rustiger te staan. De kermisposter (volgens mij eerder gezien? :puh:), new years eve poster en de vrachtwagen signature springen er voor mij echt uit. Top werk! :tu:

Ga zo door, ook ik zie graag meer werk van je!

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan! Vooral die met dat biertjes afstrepen van die bar vind ik leuk gedaan! Dat motto :7

Haha gaar motto he! maar het is ook maar voor de fun ;)

Binnekort weleens een paar foto's maken van de bar

Bewerkt: door RMJ
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...