Jump to content

[SA] Rate the vehicle


Matthias1999

Recommended Posts

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    26

  • Phoenyxar

    21

  • Matthias1999

    21

  • RUBENN

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb echt nachtmerries overgehouden van Supply Lines. Wat een verschrikking; ik had dat ding nooit goed onder controle. Nou bestuurde ik het met een toetsenbord, misschien dat het beter gaat met een Xbox 360-controller 4/10

Wayfarer.jpg

Wayfarer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in de Tahoma vroeger altijd veel potentie gezien als interessant voertuig maar het is er nooit uitgekomen. Een beetje een combinatie van gangwagen van de Ballas plus slechte algemene prestaties zal daar wel aan de basis liggen. Sowieso niet het interessantste voertuig. Een 6/10 krijgt hij!

Sabre-GTASA-front.jpg

[sabre]

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk voertuig! Altijd wel chill om, met trailer uiteraard, met K-Rose op door Red/Flint Country te rijden :) En roekeloos rijden in de stad en alles en iedereen weg duwen is soms ook wel vermakelijk :') Het verveeld op een gegeven moment ook wel en pak ik liever een sneller voertuig, toch een zeven.

Hunter-GTASA-front.jpg

Hunter

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben hiermee natuurlijk wel de extreme kant van het spectrum bereikt. De Hydra is een zeer dynamisch te gebruiken vliegtuig en wellicht de voornaamste manier van vervoer voor menig GTA-speler. Niet zonder zijn zwakke puntjes natuurlijk, het is soms onderhevig aan logge controls, maar kom. Een 9,5/10!

640px-Buffalo-GTASA-front.jpg

[buffalo]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...