Jump to content

Vooroordelen omtrent 12-jarigen


super_senne

12 jarige kutkleuters  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van het vooroordeel 12 jarige kutkleuter

    • Ik vind het een stom vooroordeel
      5
    • Ik het een stom vooroordeel maar ik gerbruik het wel eens tegen echte 12 jarige klootzakjes
      11
    • Ik vind het een best goed vooroordeel het klopt helemaal.
      12


Recommended Posts

Hallo mensen van het forum. Ik zou het graag over het vooroordeel "12 jarige kutkleuter" want (dit is volgens mij de eerste keer dat ik het zeg hier) ik ben ook 12 en ik merk dat ik echt een schijt hekel te krijgen aan echt 12 jarige kutkleuters maar door die kleine aantal stoertjes worden normale 12 jarige ook een kutkleuter genoemd, dat is een vooroordeel van veel mensen.

En mijn 2 vragen vinden jullie mij een 12 jarige kutkleuter.

Vraag 2 wat vinden jullie van het vooroordeel.

Bewerkt: door SpacyColours
Topictitel aangepast
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    7

  • ERRWINS

    4

  • FireFighter

    4

  • super_senne

    4

In tegenstelling tot Dotz kan ik prima lezen wat er in je post staat, Senne.

Ik vind vooroordelen sowieso niets (oeps, da's ook een vooroordeel). Mijn broertje is bijna 12 en ik vind hem zeker geen kutkoter, en hetzelfde geldt voor jou. En zo zullen er vast ook 12-jarigen zijn waar ik de zenuwen van krijg, maar dat kan ik net zo goed hebben bij mensen van 29 of 94.

Link to comment
Delen op andere websites

Stereotypen bestaan niet zonder reden en ook dit stereotype is geen uitzondering. 12-jarige jochies hebben de neiging op een negatieve wijze aanwezig te zijn op een community, of dit nou een forum is of een spel. Als ik online speel mute ik altijd de spelers die duidelijk de puberteit nog niet hebben bereikt. Er zijn simpelweg weinig irritantere dingen dan een jochie van twaalf met een piepstemmetje die het nodig acht keihard in een microfoon te schreeuwen dat hij je moeder van achter heeft genomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen hekel aan '12-jarige kutkleuters'

Waar ik wel een hekel aan heb zijn van die 15/16-jarige gasten die alles swag en yolo noemen en meisjes op straat lastig vallen.

Vooroordeel! Zie je mij al kleine meisjes lastig vallen? Vanaf 14 beginnen ze pas erg te worden.
Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, mij boeit het niet zo. Jullie zijn zelf ook allemaal 12 jaar oud geweest en je maakt mij niet wijs dat jullie nooit vervelend waren. ;) Ik maak me niet zo druk om het feit dat er 12-jarigen in deze community rondhangen, want je hoeft immers niet met iedereen om te gaan en een gesprek te voeren. Als iemand écht vervelend is krijgt hij het wel van mij te horen, ongeacht zijn/haar leeftijd.

Link to comment
Delen op andere websites

En mijn 2 vragen vinden jullie mij een 12 jarige kutkleuter.

Twaalf jarige kinderen vind ik nou niet bepaalt een kleuter. Twaalf jarige zijn niet zo irritant als 6/7 jarige waar ik me aan dood ergert, met die ouders die niks doen. Bijvoorbeeld als 6/7 jarige kinderen door een wijk gaan schreeuwen en er niks wordt aan gedaan. Dat zijn kut kinderen en domme ouders! :@

Link to comment
Delen op andere websites

dat is het mooie aan internetcommunity's. Je kan overal beginnen met een propere lei, en leeftijd speel daarbij geen rol. Misdraag je je echter en blijkt dat je 'slechts' 12 bent, da krijg je vooroordelen over 12 jarige. Ik zelf daar in tegen heb nog nooit last gehad van 12-jarigen hier op het forum en heb er dus niets op tegen. Doe zo verder! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...