Jump to content
Joriz

Nu 40% korting op mobiele versie GTA San Andreas + nieuwe Xbox Games on Demand heruitgave!


gallery_1_5_68341.jpg

Naast het San Andreas Event Weekend in GTA Online geeft Rockstar Games nu ook 40% korting op de mobiele versie van GTA San Andreas. Dit natuurlijk omdat het 10 jaar terug is dat GTA San Andreas uitkwam op de PlayStation 2. Daarnaast geldt de korting ook nog eens op de mobiele versie van GTA Vice City en de mobiele versie van Grand Theft Auto III. De games zijn als mobiele App met 40% korting verkrijgbaar tot 9 November 2014 via de volgende links:

GTA San Andreas: €3.59 (bespaar 43%) - iOS | Android | Amazon

GTA Vice City: €2.69 (bespaar 40%) - iOS | Android | Amazon

GTA III: €2.69 (bespaar 40%) - iOS | Android | Amazon

med_gallery_1_5_209732.jpg

GTA San Andreas hoofdpersoon

Carl Johnson op de motor

Geen idee of het toeval is, maar dankzij Dutchy3010 haar GTA San Andreas Achievement topic lijkt onze fantasie ook nog eens waarheid te worden! Een tijdje waren er namelijk al geruchten dat GTA San Andreas zou worden heruitgegeven met achievements en die geruchten blijken nu waar! Op 26 oktober 2014 (exact 10 jaar na de release van GTA San Andreas) komt een geremasterde versie uit van GTA San Andreas via de Xbox Games on Demand functie. De heruitgave zal waarschijnlijk zowel op Xbox 360 als mogelijk ook op Xbox One gaan werken op 720p resolutie. Hierbij wordt gebruik gemaakt van verbeterde graphics en draw distance.

Net zo als de mobiele versie van GTA San Andreas zal het spel (vanwege licentieredenen) niet meer van de originele en verouderde Renderware engine gebruik maken, maar van een nieuwe game-engine. Daarnaast ontbreekt vanwege licentieredenen in de latere versies (oa. Steamen mobiele app) ook een deel van de originele muziek. De heruitgave zijn dus ideaal om de complete verhaallijn (opnieuw) in hoge kwaliteit te spelen. Al mocht je dus alle originele muziek weer willen horen zal je dus een origineel exemplaar van het vorige decennium in je oude PS2 of PC moeten duwen.

Voor de mensen die trouwens wachten op meer nieuws over de next-gen GTA5, die 18 november naar PlayStation 4 en Xbox One komt, is er ook goed nieuws! Diverse tijdschriften zullen komende dagen en weken met (p)reviews komen en daarbij zullen extra details worden bekend gemaakt. Houdt GTAGames.nl dus in de gaten voor meer details over de super verbeterde en uitgebreidere versie van Grand Theft Auto V! Applaus.gif

Bronnen: Rockstar Games Newswire & Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb 'm binnengehaald op m'n mobiel. Moet zeggen dat, qua mobiele GTA's, San Andreas toch wel de beste is. Bij Vice City had ik het irritante probleem dat auto's opeens recht voor me spawnen terwijl ik aan hoge snelheden reed. Niet echt leuk dus, maar dat lijkt bij San Andreas gefixt te zijn.

Nu nog wachten op een heruitgave op PS4 :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geen verbeterde versie op de PS3 dus...?

Niet dat ik hem anders had gekocht... Heb vrij recent de SA versie voor PS3 gekocht, jammer dat ik dan geen gratis update krijg. emo.gif

Vaak niet het geval nee :( Heb hem laatst ook gekocht toen er korting was op Rockstar Games spellen en DLC :puh: Samen met Undead Nightmare

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kan wel zien dat het spel opgepoetst is, de kleuren zijn gewoon allemaal wat beter

Even 2 foto's gemaakt van m'n TV

Je ziet dat het menu veranderd is en gelijk is aan het menu van de Mobile Versie

IMG_1655_zps48d21579.jpg

Ingame met net de eerste achievement gehaald

IMG_1654_zps62459e68.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA San Andreas lijkt nu alleen als heruitgave op de Xbox 360 beschikbaar te zijn. Ik had verwacht dat hij ook op de Xbox One kwam. Mogelijk volgt daar nog nieuws over.

De Xbox One versie is echt goedkoop in aanschaf en toch grotendeels het originele spel zoals de Britse GTAFan Olli43 laat zien in het volgende filmpje:

Duidelijk nog steeds hetzelfde spel, al dan in acceptabele 720p resolutie. Aan oa. de reflecties en de belichting in het spel is te zien dat het niet meer de originele Renderware engine is (vanwege rechten), maar een eigen engine die ietsjes verbeterd is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA San Andreas lijkt nu alleen als heruitgave op de Xbox 360 beschikbaar te zijn. Ik had verwacht dat hij ook op de Xbox One kwam. Mogelijk volgt daar nog nieuws over.

Is precies het zelfde als de mobile versie. Zit op de xbox versie ook nog alle muziek, iets wat op android en ios grotendeels is verwijderd?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik twijfel. Voor €3,74 haal ik hem graag binnen, maar dan moet ik weer zo'n €10 tegoed kaart aanschaffen.. Betalen met creditkaart is geen optie.

Zit op de xbox versie ook nog alle muziek, iets wat op android en ios grotendeels is verwijderd?

Nee. Wel het merendeel, maar enkele nummers ontbreken simpelweg vanwege auteursrecht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De PC versie is sinds een uurtje of 12 niet meer te koop op Steam, en de PS2-classics versie is sinds een paar uurtjes ook niet meer te koop in de Europese PSN Store. Grote kans dat deze vervangen worden door de HD heruitgave met achievements/trophies!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jup, aangeschaft en vind 'm geweldig. Die herinneringen die weer opkomen: ik kan nog meepraten met de characters nadat ik de cutscenes zo'n 4 jaar niet meer bekeken heb. Ook de weg vinden lukt me nog knap aardig. De achievements gaven voor mij de doorbraak om 'm aan te schaffen. :)

Edit: helaas is de 'co-op' modus er wel uitgehaald op de Xbox 360.

Bewerkt: door TheuNauz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...