Jump to content

Vraag: Is dit interessant / eng genoeg?


SonnyEvans

Recommended Posts

Hoi iedereen,

een poos geleden ben ik begonnen aan een horror film in GTA.

Ik heb hier een trailer voor uitgebracht en deze is goed ontvangen.

Nu ben ik aan het knutselen geweest en blijkt het toch vrij moeilijk te zijn, vandaar mijn vraag aan jullie:

Is dit interessant / eng genoeg?

dit is slechts 1 scene maar het brengt wel over wat ik ermee wil.

Die akward stilte op het einde hoort niet overigens!

Link to comment
Delen op andere websites

Door bijv: enge geestengeluiden, of schreeuwende mensen, maar verder wel goed gemaakt thumbsup2.gif

Dit moet je dus zeker niet doen. Bij echte horror gaat het om het schrikmoment en gebeurd er dus minutenlang eigenlijk niets.

Het mooie aan SonyyEvans filmpje is dat je nu wel weet dat de persoon in het filmpje bang is maar niet weet waarom. Daarom blijf je dus doorkijken. Zeker als je dan echt opeens dan wel bam iets in je gezicht hebt (denk maar aan films als Jaws) maakt horror echte horror. Maar spanning moet je dus heel lang opbouwen.

Wat je wel kan doen is het geluid van het lopen, klimmen etc... wat beter maken. Daarnaast zou je die tweede persoon nog iets van 'hurry up' en andere kreten laten schreeuwen om te benadrukken dat je samen voor iets vlucht bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...