Jump to content
Joriz

De nieuwste Next-Gen GTAV feitjes uit PlayStation Official Magazine!


GTAGames.nl afbeelding
In de nieuwste editie van de Britse versie van het PlayStation Official Magazine staat een maar liefst tien pagina tellende artikel over de next-gen versie van Grand Theft Auto V. Tijd dus, om er de nieuwste en mooiste feitjes uit te vissen. Al is het misschien wel verstandig om de gevonden feitjes en meningen in het tijdschrift met een korreltje zout te nemen aangezien PlayStation Official Magazine niet bekendstaat als het meest kritische magazine ter wereld. Ook is niet duidelijk of ze het spel daadwerkelijk hebben gespeeld of slechts feiten opnoemen uit eerdere publicaties en aangeleverde informatie.

Het artikel begint groot met de kop "Five Alive" waarmee ze bedoelen dat GTA5 pas echt tot leven komt in de PlayStation 4 versie. Het spel werkt op volledige HD 1080p resolutie en bevat dus vele verbeteringen. Het is volgens duidelijk PlayStation Official Magazine geen halfbakken port, maar het sandbox spel waar je altijd van droomde.
Zo is het weersysteem dus compleet verbeterd en ziet onder andere regen er stukken beter uit.
Ook het groen in de omgeving is aangepast. Denk hierbij aan mooiere bomen en meer gras en struiken.
In de 'A picket Fence And A Dog Named Skip' trailer waren ook al veel verbeteringen te zien zo ook diverse nieuwe dieren in het spel. Zo zijn er nu ook mopshondjes, katten, orka's, coyotes, poema's en veel meer deren nu in het spel te vinden. Tevens bevatten alle dieren een verbeterde vacht (je kunt de haren echt zien) en zullen volgens het magazine niet alle nieuwe dieren even vriendelijk tegen je zijn.

med_gallery_1_164_353952.jpg


De

Z-Type ziet er nog mooier uit!



Al was het dankzij nieuwsberichten op GTAGames.nl al bekend benadrukt het tijdschrift nogmaals dat de next-gen versie in totaal 350 radio muzieknummers heeft. Wat er ruim 100 meer zijn dan voorheen. Daarnaast zal de extra gecomponeerde in-game muziek van Tangerine Dream, Woody Jackson, Alchemist en Oh No zorgen voor een lengte van totaal '20 films aan muziek'.
Het spel zal ook diverse nieuwe voertuigen bevatten waaronder de Dodo (mogelijk de Skimmer variant) en de Duke (sic), maar vooral veel details van de bestaande auto's zijn verbeterd waaronder een echt zichtbaar dashboard met werkende snelheidsmeters en details als een echt houten interieur.

Qua techniek werkt het spel dus compleet op 1080p, maar vooral mooi is dat er niet meer op het laatste moment details en objecten in het spel verschijnen waardoor je er niet meer opeens tegenaan botst. Ook zijn billboards en de posters daarop nu van grote afstand goed zichtbaar.
Het tijdschrift benadrukt ook nog eens dat de next-gen versie van GTA Online met 30 spelers is te spelen en alle vorige DLC's waaronder de laatste Last Team Standing Update meekomen naar next-gen. Daarnaast is het mogelijk om je personage van de PS3 te importeren naar de PS4.

actual_1410521044.jpg
Kijk! Rechts van de auto loopt een kat. puh2.gif



Helaas gaat het tijdschrift niet echt verder en dieper in op de next-gen versie. Zo zullen er ook diverse zijmissies bijkomen in het spel. Wat deze gaan inhouden is helaas nog niet bekend.

De Britse versie van het PlayStation Official Magazine is in Nederland ook verkrijgbaar bij de grotere tijdschriftenzaak, al zullen Nederlandse tijdschriften ook snel volgen met hun eigen info over de next-gen versie van GTA5.
De next-gen versie van GTA5 komt op 18 november 2014 uit voor PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas later uit op 27 januari 2015. Vanwege de next-gen release zullen de komende veel nieuwe feitjes verschijnen. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer info over de fantastische nieuwe versie van GTA5 voor PlayStation 4 en Xbox One.

Bron: PlayStation Official Magazine UK editie 103, december 2014.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Binnenkort maar eens kijken voor een PS4 met natuurlijk GTA V zodra die uit is. Want dit soort berichten zorgen ervoor dat ik er alleen maar meer van overtuigd raak dat het ten opzichte van de PS3-versie een flinke verbetering is. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh oh oh, ik moet ook gewoon stoppen met het lezen van nieuwtjes over nieuwe games, waaronder deze opgepoetste GTA V. Zorgt er alleen maar voor dat ik nog meer games voorbij zie komen waar ik eigenlijk helemaal geen tijd voor heb, maar die ik uiteindelijk toch wel weer zal kopen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad, gewoon doen. De PS4 met FIFA 15 staat hier nu een maandje in huis. In november komen GTA V, Far Cry 4 en AC Unity binnen één week tijd in de bus, dus ik kan dan weer 2 jaar vooruit :D

Nice! Wel netjes naar school blijven gaan he :bier:

Ik heb op het moment geen geld(over) voor een ps4 :puh:, Maar ooit zal ik hem aanschaffen en dan zal ik ook zeker GTA V daarvoor kopen. Ziet er toch echt zo veel beter uit :O

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...