Jump to content

Crate drops.


Kaitjee98

Recommended Posts

Is het mogelijk om crate drops te krijgen in een invite only session/solo session? Ik word er namelijk ziek van dat de crate drops telkens voor mijn neus worden weggekaapt, terwijl er dit weekend mooie beloningen in zitten in de vorm van de San Andreas radio T-shirts.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

We zaten gisteren samen in een closed-crew session en voordat we aan de playlist begonnen werd er aangegeven dat er 1 gedropt zou worden. Zou dus wel kunnen vanaf een bepaald aantal spelers

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Ene kant is het wel jammer.

Je vind een crate-drop, en dan word je afgeknald door die spelers, omdat ze ook zo,n t-shirt willen hebben.

Dat lijkt mij juist een spanning om als eerste die drop te verkrijgen. Wel lullig als hij wordt gedropt aan de andere kant van de map en er andere spelers dichterbij zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ene kant is het wel jammer.

Je vind een crate-drop, en dan word je afgeknald door die spelers, omdat ze ook zo,n t-shirt willen hebben.

Dat lijkt mij juist een spanning om als eerste die drop te verkrijgen. Wel lullig als hij wordt gedropt aan de andere kant van de map en er andere spelers dichterbij zijn. :puh:

Dat is oorspronkelijk ook de bedoeling, dat je racet tegen de andere spelers om als eerste op de plaats te raken. Dat kan heel lollig, grappig en spannend zijn maar tegenwoordig heb je spelers die je opwachten, afknallen en dan met die crate gaan lopen, omdat zij dat lollig vinden en het je graag in je neus wrijven.

Ik heb me gisteren er even aan gewaagd maar ik werd om de haverklap afgeschoten, ook al wilde ik net een waypoint instellen fzo.

Nja dan hoeft het voor mij niet, dan liever met vrienden en dat de beste moge winnen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is oorspronkelijk ook de bedoeling, dat je racet tegen de andere spelers om als eerste op de plaats te raken. Dat kan heel lollig, grappig en spannend zijn maar tegenwoordig heb je spelers die je opwachten, afknallen en dan met die crate gaan lopen, omdat zij dat lollig vinden en het je graag in je neus wrijven.

Ik heb me gisteren er even aan gewaagd maar ik werd om de haverklap afgeschoten, ook al wilde ik net een waypoint instellen fzo.

Nja dan hoeft het voor mij niet, dan liever met vrienden en dat de beste moge winnen ;).

Ja, dat is en blijft een nadeel van multiplayer, helaas. :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...