Jump to content
Joriz

WikiGTA: "Gewoon doen!"


gallery_1_5_36153.jpg

Tommie59 is helemaal dol op zijn eigen

Buckingham Swift helikopter

Al sinds oktober 2005 wordt er gewerkt aan de WikiGTA Walkthrough. In tegenstelling tot andere Wiki's wordt onze GTA Wiki opgebouwd vanuit een besloten groep. Inmiddels hebben al meer dan negentig Nederlandse en Belgische GTA fans meegeschreven bij het creëren van de bijna 5000 volledige artikelen.

GTAGames.nl afbeelding
Het wordt dus tijd om kennis te maken met de vele mensen die hebben meegewerkt aan WikiGTA. In deze interviewreeks kan je aan de hand van vier vragen lezen wat leden drijft om aan WikiGTA mee te werken en wat ze precies doen.

Svenie en Dexist waren al eerder geïnterviewd. In dit derde interview is Tommie59 aan de beurt. Hij registreerde zich op 29 december 2012 op GTAForum.nl en heeft meerdere GTA's 100% uitgespeeld. Sinds 23 april 2014 is Tommie59 ook actief als medewerker op WikiGTA. Inmiddels heeft hij maar liefst 750 WikiGTA bewerkingen op zijn naam staan.

1. Hoe lang werk je al mee aan WikiGTA?

Sinds 23 april dit jaar werk ik mee aan WikiGTA. Ik heb meegedaan aan de eerste sollicitatieronde en ben toen uitgekozen om mee te helpen aan WikiGTA.

2. Welke pagina's houd je je mee bezig?

Ik maak op WikiGTA meestal de updatepagina's. Dit houdt in dat, als er een nieuwe update uitkomt voor GTA V en GTA Online, ik foto's maak en vervolgens deze inclusief tekst op de pagina's van WikiGTA slinger. Verder ben ik samen met een aantal andere medewerkers bezig met het missieoverzicht voor GTA V. In die pagina zit heel veel Wiki-code, wat ik heel leuk vind om een beetje mee te experimenteren. smile3.gif

GTAGames.nl afbeelding
3. Welke pagina ben je het meest trotst op waar je aan hebt meegewerkt?

De voertuigpagina's, het missieoverzicht en de updatepagina's. Daar zit redelijk wat werk in en het eindresultaat is nagenoeg altijd een mooie pagina knipoog.gif.

Het zijn ook de pagina's die redelijk veel worden bezocht, dus je weet ook dat veel mensen die pagina's zullen zien. Maar het trotst ben ik eigenlijk gewoon op de voertuigpagina's, omdat ik daar destijds de Facebookpagina van GTAGames mee heb gehaald. blij.gif

4. Wat zou je willen zeggen tegen mensen die nog twijfelen of ze aan WikiGTA mee willen werken?

Gewoon doen! Het is een hartstikke gezellig team en met bijna alle vragen word je goed geholpen. Wanneer je een grote pagina waar je lang aan hebt gewerkt af is geeft dat een heerlijk gevoel van voldoening, wetende dat je er mensen mee kan helpen. smile3.gif

WikiGTA is op zoek naar enthousiaste en positieve GTA-fans met veel kennis die mee willen werken aan WikiGTA. In het volgende interview in deze reeks is WikiGTA medewerker .Timothy aan de beurt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

4. Wat zou je willen zeggen tegen mensen die nog twijfelen of ze aan WikiGTA mee willen werken?

Gewoon doen! Het is een hartstikke gezellig team en met bijna alle vragen word je goed geholpen. Wanneer je een grote pagina waar je lang aan hebt gewerkt af is geeft dat een heerlijk gevoel van voldoening, wetende dat je er mensen mee kan helpen.

Zo gemakkelijk gaat het niet... Ik heb 2 dagen over een lap tekst gedaan, word afgekeurd :@

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het kan gebeuren dat je ondanks veel werk toch wordt afgewezen en ik snap dat het vervelend is. Mogelijk omdat je sollicitatie niet aan alle criteria voldeed of omdat de tijd nog niet rijp is.

Dat je één keer wordt afgewezen wil niet zeggen dat je niet welkom bent. Er zijn meerdere leden die pas na een tijd worden toegelaten. Je mag dus altijd nog een keer solliciteren (zo lang je niet met de vorige ronde hebt meegedaan).

Voor deze sollicitatieronde hebben we al enkele mensen uitgenodigd en hopelijk worden het er nog meer. smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...