Jump to content

3L1077 VS ERRWINS VS TheDutchWesley - Stemmen t/m 12 november!


3L1077

Wie heeft de mooiste signature gemaakt?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft de mooiste signature gemaakt?

    • ERRWINS [img]http://abload.de/img/disneydyp1g.png[/img]
      5
    • TheDutchWesley [img]http://imagizer.imageshack.com/img904/3937/AXM80n.jpg[/img]
      3
    • 3L1077 [img]http://i.imgur.com/vheVjPs.png[/img]
      8


Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    12

  • TheDutchWesley

    7

  • ERRWINS

    3

  • Silverbyte

    2

Ik ben niet helemaal zeker, maar volgens mij is je eerste inzending gewoon je definitieve. Ik zal straks eens kijken naar de regels als ik thuis ben.

Ach, laat ook maar, het is mijn definitieve.
Link to comment
Delen op andere websites

ERRWINS:

disneydyp1g.png

Een leuke signature. Komt inderdaad het beste tot zijn recht als hij in het zwart-wit is. Daarnaast heb je leuke disneyteksten gebruikt en is dat van Mickey Mouse leuk gedaan!

TheDutchWesley:



AXM80n.jpg

Deze vind ik helaas wel matig. Alles is er opgeplakt en de tekst is helaas niet scherp. Je idee is echter wel leuk, maar je kan zo veel meer doen met dit.

3L1077:

vheVjPs.png

Deze signature is zeker mooi gedaan. Je hebt het klein en simpel gehouden, en meer was ook niet nodig. Je hebt de render goed geplaatst en de tekst past er mooi bij. Je zorgt voor een mooi geheel. Daarnaast is de achtergrond clean met leuk effecten om het op te vullen.

Mijn stem gaat naar 3L1077

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar 3L1077. Ik vind de eerste twee niet echt leuk, en de tweede is gewoon een plaatje waar van alles is opgeplakt met wat kleurrijke tekst. Die van Erwin vind ik ook niet echt leuk, in mijn ogen staat er teveel tekst. De enigste die ik wel mooi vind, is die van Eliott.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, een moderator zou zijn werk wel mogen doen en de titel aanpassen / poll toevoegen. Maar aangezien ik nu ML ben, denk ik gelezen te hebben dat ik dat nu ook zelf kan doen, dus ik zal dat nu meteen eens proberen.

Of ik kon het gewoon zo al... Maakt niet uit, aangepast.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

TheDutchWesley: Deze vind ik helaas ook het minste. Hij is wel vrolijk, maar dat weegt voor mij niet op tegen de onderdelen die me niet zo aanspreken. Bijvoorbeeld de figuren die niet op elkaar zijn afgestemd. Als je ze passend bij elkaar gezet zou hebben alsof ze naast elkaar staan, geeft dat al veel meer rust.

3L1077: Mooi gedaan! Qua compositie vind ik deze het beste, komt rustig over. Ik vind 'm alleen niet echt bij Disney passen, (al is het wel een Disney film natuurlijk) dit is meer een signature voor een specifieke film. De afwijkende rand voegt wel wat extra's toe!

ERRWINS: Ziet er goed uit! Zwart/wit roept bij mij echt het klassieke Disney-gevoel op, prima! De compositie van de teksten vind ik niet geweldig, ze lijken niet bij elkaar te horen. Mijn stem gaat naar jou omdat het voor mijn gevoel het beste bij Disney past. En daar ging het om. :tu:

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

De inzending van ERRWINS vind ik heel leuk; Walt Disney en Mickey Mouse zijn toch de twee waar je aan denkt bij Disney. Bovendien is het zwart-witte zeker origineel. Enig minpuntje vind ik de overdaad aan tekst. Feitelijk heb je drie verschillende teksten, dat maakt het te druk/vol.

De inzending van TheDutchWesley is zeker heel vrolijk, dus wat dat betreft zeer Disney, maar te vol. Bovendien, zoals hiervoor ook al benoemd, lijkt het teveel alsof alles lukraak is geplakt. Houd daar een volgende keer rekening mee, dan maak je zeker kans.

De inzending van 3L1077 is wat mij betreft de beste; strak, goeie kleurencombi en origineel door er uit te springen. Helemaal goed thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...