Jump to content

Rockstars Server Status


Nitivity

Recommended Posts

working-in-server-room.jpg

Ik weet dat velen van jullie last hebben van de cloudservers. Soms terrecht soms ook niet.



Dit topic helpt jullie op weg door simpelweg even te kijken of rockstars bezig is met haar servers.

De volgende link zal aantonen of ze bezig zijn met de servers:

https://support.rock...icles/200426246

Dus voordat mensen een topic starten met "OMG, ik kan niet connecten". Is het verstandig even hier te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja nu is er ook weer wat unavaileble. Hun moeten gewoon zorgen dat de servers ten alle tijden werken. Ik speel het spel supergraag maar de servers en de connection zijn mij een doorn in jet oog

Handig zo'n site. Maar ja, soms is het nou eenmaal nodig dat er onderhoud is, of er is iets mis en dan moeten ze dat fiksen. Maar zulke downtimes duren vaak nooit heel lang.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft eenmaal niet de beste servers, maar Rockstar kan de servers wel een (upgrade) geven, zodat ze wat beter werken.

Maar als je wat duurdere servers hebt, kost het ook meer geld.

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

nu ik net terug kom van een tijde weg kan ik dus geen GTA online spelen dat zuigt. dat ze zorgen dat ze de updates en down time maar rekening houden met ons in plaats van die amerikanen alles te geven wat ze willen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Gisteravond zou ik even GTA online spelen, maar ik kon me niet anmelden bij het Playstation Network.

Mijn Playstation was wel online, want ik kon zien welke games mijn vrienden aan het spelen waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...