Jump to content

Poster/kaart bij GTA Advance?


Dotz

Recommended Posts

Laatst was ik door youtube aan het dolen en stuitte op onderstaande video.

http://www.youtube.com/watch?v=Ez1Kb9uXAPQ

Op 01:40 is duidelijk te zien hoe de beste man een poster/plattegrond uit het doosje haalt. Deze poster heb ik echter nog nooit gezien. Nu moet ik bekennen dat ik slechts over de cardridge/diskette van de game beschik en tot mijn spijt het doosje en de handleiding niet heb. Deze poster heb ik echter nog nooit gezien, ook niet op internet. Heeft een van jullie deze poster ooit gezien? Bezit een van jullie hem misschien zelfs? (In dat geval zou ik hééééél graag foto's van de poster willen zien :D !) Wellicht dat de poster alleen geleverd werd bij de Amerikaanse versie van de game...

Kortom; enige stof om over te babbelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie er geen enkele GBA-game tussenstaan :t. Bovendien zijn niet ''de meeste GTA's op niet op voorraad'', ze hebben geen enkele GTA voor welke Game Boy dan ook in het assortiment.. Probeer je volgende post er een met inhoud te laten zijn, het liefst ontopic, als je het mij vraagt..

Al is deze post ook niet ontopic natuurlijk..

Interessante map vind ik dit! :3 Jammer dat er geen HD-versie van op internet staat..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...